۷ نکته {برای حفظ} بهزیستی


همه خوب اقامت مفید هستند. بهزیستی اساس را انتخاب کنید و انتخاب کنید ایده خوب اقامت شاد را انتخاب کنید و انتخاب کنید سودآور است. مراقبت اجتناب کرده اند هیکل را انتخاب کنید و انتخاب کنید افکار شخصی باید یکی اجتناب کرده اند ۲ بسیار قدرتمند کاری باشد کدام ممکن است {هر روز} انجام می دهید.

اگر اجتناب کرده اند بهزیستی خوبی برخوردار نباشید، حتی به در نظر گرفته شده لذت برداشتن اجتناب کرده اند اقامت شخصی نیز نیستید، چه برسد به ۱ حرفه سودآور. مراقبت اجتناب کرده اند بهزیستی وقت گیر است را انتخاب کنید و انتخاب کنید هیچ راه میانبری برای بهزیستی {وجود ندارد}. جدا از ابزار را انتخاب کنید و انتخاب کنید از دستگاه برای بهزیستی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مطابقت اندام، خواهید کرد باید امتحان شده قابل توجه کنید به همان اندازه بهتر از سبک ها را در اقامت شخصی بگنجانید.

اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است وظیفه های عکس در اقامت یادآور کار، تحصیل، خرید و فروش را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره بر خواهید کرد غلبه کرده است، نادیده تکل بهزیستی خوب شخص سرراست است. محافظت بهزیستی درهم آمدن است اینجا است کدام ممکن است ما {هر روز} روزی را صرف کنیم به همان اندازه اجتناب کرده اند یکی اجتناب کرده اند مهمترین دارایی هایمان غافل نشویم: بهزیستی.

در همین جا تعدادی از اصرار موجود است کدام ممکن است می توانید {برای حفظ} بهزیستی شخصی بگنجانید:

غذای مقوی بخورید

مصرف شده صحیح به آسانسور سیستم امنیت هیکل {کمک می کند} را انتخاب کنید و انتخاب کنید به نوبه شخصی به ما {کمک می کند} به همان اندازه مفید بمانیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود عفونت هایی یادآور را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنفولانزا کشتی کنیم. ما باید از میوه را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات اخیر (حداقل ۵ وعده در روز)، گوشت با بیرون چربی، ماهی، تخم مرغ، لوبیا را انتخاب کنید و انتخاب کنید عدس بخوریم به همان اندازه اجتناب کرده اند بیماری دفاع کردن کنیم.

خوشایند وعده های غذایی مصرف کردن یکی اجتناب کرده اند بسیار قدرتمند کارهایی است کدام ممکن است می توانید انجام دهید به همان اندازه مثبت شوید کدام ممکن است همراه خود افزایش سن، مفید می مانید. هیکل خواهید کرد برای کشتی همراه خود بیماری، درمانی فوری را انتخاب کنید و انتخاب کنید محافظت قدرت به داروها مغذی خواستن دارد.

بسته به محدودیت های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید محدوده های سبک اقامت خواهید کرد، یافتن تمام داروها مغذی می خواست ممکن است دردسر باشد. اگر سال‌هاست کدام ممکن است اجتناب کرده اند خوب رژیم غذایی درست مثل پیروی می‌کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید جستجو در خوب رژیم غذایی مفید‌تر هستید، می‌توانید پیش‌پرپر طبیعی را بررسی کنید کدام ممکن است غذاهای ناخوشایند را انتخاب کنید و انتخاب کنید با بیرون گلوتن را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهای ۱۰۰٪ خالص را حاضر می‌دهد.

همراه خود محدوده مصرف شده مفید، دفاع کردن شخصی را به سمت بیماری های رایج آسانسور خواهید کرد. مصرف شده صحیح ممکن است به کاهش کلسترول، کاهش فشار خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید محافظت وزن مفید کمک تدریجی.

خوب رژیم غذایی متعادل برای ادغام کردن همه بسیاری از وعده های غذایی – میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات، غلات مناسب، دارایی ها کم پروتئین (یادآور ماهی را انتخاب کنید و انتخاب کنید گوشت خشک) را انتخاب کنید و انتخاب کنید محصولات لبنی کم چرب است.

علاوه بر این حیاتی است کدام ممکن است غذاهایی را محدوده کنید کدام ممکن است چربی، سدیم، نمک را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلسترول کم دارند.

وزن مفید را محافظت کنید

محافظت وزن مفید ممکن است به کاهش خطر بیماری های مزمن کدام ممکن است بیشتر اوقات همراه خود {اضافه وزن} را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشکلات وزنی مرتبط هستند کمک تدریجی. غذاهای مغذی بخورید، مایعات فراوان بنوشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند بلعیدن بیش اجتناب کرده اند حد چربی، شکر، نمک را انتخاب کنید و انتخاب کنید الکل .

وزن خواهید کرد همراه خود تحویل داد زمان تنظیم می تدریجی، با این حال اگر بعدی اجتناب کرده اند معمول قد را انتخاب کنید و انتخاب کنید تیپ جسمی خواهید کرد باقی نگه دارد، ممکن است تاثیر مضری بر سلامت خواهید کرد داشته باشد. اگر {اضافه وزن} هر دو اضافه وزن هستید، کاهش ۵ سهم اجتناب کرده اند وزن هیکل ممکن است سلامت خواهید کرد را افزایش بخشد.

به طور مشترک ورزش کن

بازی {برای حفظ} بهزیستی با بیرون برای درمان سن خواهید کرد حیاتی است. همراه خود این جاری، بازی ممکن است برای سالمندان فوق العاده مهم باشد از به آنها {کمک می کند} به همان اندازه توده استخوانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید عضلانی را محافظت کنند.

بازی مشترک ماهیچه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید استخوان ها را آسانسور می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید به کاهش اجتناب کرده اند انگشت دادن پیر شدن {کمک می کند}. حتی وقتی دردسرساز بازی نمی کنید، پرسه زدن هر دو باغبانی برای سرزنده ماندن ممکن است به افزایش سلامت عمومی خواهید کرد کمک تدریجی.

بازی مشترک برای سلامت بدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید روحی فوق العاده حیاتی است. بازی به آسانسور سیستم امنیت هیکل {کمک می کند} را انتخاب کنید و انتخاب کنید هیکل خواهید کرد را به سمت {بیماری ها} را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیماری های مختلف مقاوم می تدریجی. بازی علاوه بر این به سوزاندن انرژی {کمک می کند} کدام ممکن است اجتناب کرده اند مشکلات وزنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر مشکلات مرتبط همراه خود وزن یادآور دیابت را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشکلات قلبی جلوگیری می تدریجی.

نیازها معقول تصمیم گیری کنید

افت پوند همراه خود خستگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خستگی مداوم در کنار {خواهد بود}. همراه خود این جاری، نیازها خواهید کرد برای افت پوند نباید خیلی محکم باشد.

اگر در امتحان شده برای افت پوند هستید، هدف معقولی برای کاهش ۲ کیلو در هفته تصمیم گیری کنید. اگر {اضافه وزن} ندارید، بیش اجتناب کرده اند نیم کیلو در هفته کم کنید.

تغییرات نوزاد انجام دهید

اصلاحات نوزاد ممکن است در کل زمان تأثیرات فوق العاده خوبی را اضافه تدریجی. شناخته شده به عنوان مثال، به جای آن افزودن شکر به اسپرسو هر دو چای شخصی، عسل را بررسی کنید. اجتناب کرده اند کره هر دو مارگارین به اسپری های سبک تنظیم دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای دسر، به جای آن بستنی، ماست کم چرب را محدوده کنید.

  • روزانه ۵ وعده میوه را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات بلعیدن کنید.
  • سرزنده بمانید – پرسه زدن کنید، دوچرخه استفاده کنید، هر دو به همان اندازه ایستگاه اتوبوس بدوید هر دو {به سمت} دفتر هر دو دانشکده رانندگی کنید.
  • سیگار نکشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای جلوگیری اجتناب کرده اند دود سیگار اجتناب کرده اند تصمیم همراه خود اشخاص حقیقی سیگاری از ممکن است باعث بیشتر سرطان ها، آسم را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیر شدن را انتخاب کنید و انتخاب کنید منافذ و پوست چروک شود.
  • از آب بنوشید، مخصوصاً روزی کدام ممکن است هوا خوب و دنج است هر دو روزی کدام ممکن است مشغول بازی هستید.

خواب

خواب یکی تولید دیگری اجتناب کرده اند اجزا مهم در بهزیستی است. آن یک است سیستم هیکل است کدام ممکن است اجتناب کرده اند نو آغاز تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید به ما امکان می دهد به همان اندازه اجتناب کرده اند تذکر روحی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بدنی افزایش پیدا کنیم.

خواهید کرد باید ۸ ساعت در ساعت شب چرت بزنید به همان اندازه در کل روز بافت بیشتر، اوقات فراغت را انتخاب کنید و انتخاب کنید کانون اصلی داشته باشید. بی خوابی در نتیجه خستگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ناامیدی در کل روز تبدیل می شود.

خوشایند خوابیدن به ترمیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترمیم هیکل ما نیز {کمک می کند}. شواهد محکم موجود است کدام ممکن است آرم می دهد آرامش مناسب بالقوه است ارائه می دهیم در جلوگیری اجتناب کرده اند عفونت کمک تدریجی.

روابط را محافظت کنید

روابط بخش بزرگی اجتناب کرده اند اقامت است را انتخاب کنید و انتخاب کنید هرکسی در اقامت شخصی روابط زیادی دارد، یادآور خانوار را انتخاب کنید و انتخاب کنید دوستان، همکاران را انتخاب کنید و انتخاب کنید همسایگان، آنها اغلب هستند برای حمایت، الهام بخش را انتخاب کنید و انتخاب کنید رفاه اجتماعی را انتخاب کنید و انتخاب کنید احساسات برگردند.

روابط ارتباط تنگاتنگی همراه خود سلامت روان ما دارد. روابط خوشایند باعث لذت را انتخاب کنید و انتخاب کنید بهزیستی تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید روابط خطرناک همراه خود مالیخولیا، اضطراب را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامت ضعیف در کنار است.

{روابط ما} را می توان مهمترین مسئله در تصمیم گیری خوشبختی ما دانست.

با این حال چگونه می توانیم روابط خوشایند را محافظت کنیم؟ ارتباط مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید باز بخش مهمی اجتناب کرده اند محافظت روابط خوشایند همراه خود دیگران است.

ارتباط قابلیت خواهید کرد برای خاص شخصی، تقاضا آنچه می خواهید، خاص نیازهایتان، خاص افکارتان به سبک ای روشن را انتخاب کنید و انتخاب کنید باز است.

مهم ارتباط خوشایند، توجه کردن با بیرون تصمیم گیری را انتخاب کنید و انتخاب کنید با بیرون امتحان شده {برای تغییر} دیدگاه طرف مقابل است.

بالا

اجباری به یادآوری است کدام ممکن است پیشگیری بیشتر اجتناب کرده اند معامله با است. بهزیستی خواهید کرد به سبک اقامت را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبک اقامت را انتخاب کنید و انتخاب کنید عادات روزانه خواهید کرد تعیین می شود. همراه خود افزایش سن، محافظت بهزیستی مهم تر تبدیل می شود. رهنمودها بالا ارائه می دهیم {کمک می کند} به همان اندازه راه های جدیدی برای ارتقای بهزیستی را اختراع کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید در آغوش بگیرید.