۴ ابزار برای کمک به شما در شرایط سخت


همه ما احتمالاً در مقطعی از زندگی خود لحظات سختی را پشت سر گذاشته ایم. غم و اندوه، تغییر، کشمکش های مالی و چالش های سلامت روان تنها تعدادی از دلایلی است که ما از فراز و نشیب ها عبور می کنیم. ابزارهای مختلفی برای کمک به شما در گذر از دوران سخت وجود دارد، و دانستن اینکه چه چیزی ممکن است برای شما مفیدتر باشد می تواند بسیار مفید باشد.

دوستان و خانواده

دوستان و خانواده شما نباید فقط برای اوقات خوش در آنجا باشند. افرادی که واقعاً شما را دوست دارند و به شما اهمیت می دهند، در خوبی ها و بدی ها حضور خواهند داشت. اگر احساس می‌کنید دوران سختی را پشت سر می‌گذارید، برای گپ زدن با یک دوست قابل اعتماد یا یکی از اعضای خانواده تماس بگیرید. صحبت کردن در مورد آنچه که از سر می گذرانید ممکن است همه چیز را حل نکند، اما می تواند به شما کمک کند تا احساس تنهایی را کاهش دهید و با پشت سر گذاشتن دوران سخت از حمایت بیشتری برخوردار شوید.

مشاوره

مشاوران برای کمک به افرادی که دوران سختی را سپری می کنند، چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت، وجود دارند. یافتن مشاوری که به آن اعتماد دارید می‌تواند راهی عالی برای دریافت گوش شنوا و برخی توصیه‌های حمایتی در مواقعی که به آن نیاز دارید از طرف شخصی که احساس می‌کند یک طرف بی‌طرف است، باشد. بسته به اینکه شرایط شما چگونه بر شما تأثیر می گذارد، مشاوره می تواند واقعاً مفید باشد. می تواند به شما کمک کند تا دلایل اصلی اضطراب خود را کشف کنید. به عنوان مثال، اگر این یکی از مشکلات شما باشد، این خدمات مشاوره اضطراب توصیه های مفیدی در مورد اضطراب غذایی ارائه می دهد.

ورزش و مدیتیشن

هر چه احساس سلامتی و شادی بیشتری داشته باشید، گذراندن روزهای سخت آسان‌تر خواهد بود. در حالی که فعالیت هایی مانند ورزش و مدیتیشن ممکن است همه مشکلات شما را برطرف نکنند، بارها و بارها نشان داده شده است که می توانند بهزیستی کلی ما را افزایش دهند. کلید پایدار بودن در هر فعالیتی این است که چیزی را پیدا کنید که از آن لذت می برید که واقعاً به نوعی احساس بهتری به شما بدهد. این می تواند یک کلاس یوگا، یک پیک نیک خوب با یک دوست خوب، یا چند دقیقه رقصیدن در اطراف اتاق خواب شما وانمود به خواندن کارائوکه باشد. هر انتخابی که دارید، آن را به چیزی تبدیل کنید که منتظر آن باشید.

خواب را در اولویت قرار دهید

کمبود خواب می تواند همه ما را عصبانی، غمگین و تحریک پذیر کند. به هر حال وقتی دوران سختی را پشت سر می گذارید، این می تواند اوضاع را بسیار بدتر کند. اما خوب خوابیدن یا خوابیدن در طول شب همیشه آسان نیست و اضطراب و سایر نگرانی‌ها می‌توانند بی‌خوابی و سایر مشکلات خواب را تشدید کنند. اولویت بندی خواب می تواند شامل استراحت برای کار و سایر فعالیت های پرمشغله باشد، بنابراین زمان کافی برای استراحت دارید. این می تواند به معنای ترک قهوه به محض تمام شدن صبح باشد. همچنین می توانید گوش دادن به داستان های قبل از خواب و سایر پادکست ها یا لیست های پخش آرامش بخش را بررسی کنید.

گذر از فراز و نشیب های زندگی همیشه می تواند دشوار باشد، اما ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید آنها را کشف کنید. همه چیز برای همه کار نمی کند، اما با کمی زمان، می توانید مجموعه کاملی از ابزارها را برای کمک به شما در زمان های سخت پیدا کنید.