۳ راه برای تقویت ذهن، بدن و روح


سلامتی نه تنها به احساس ما از نظر جسمی اشاره دارد، بلکه این کلمه باید شامل سلامت روانی و وضعیت عاطفی و روحی ما نیز باشد. حفظ سلامت کلی ما به معنای مراقبت از همه این جنبه‌های سلامتی ماست، و راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانیم برای تعادل ذهن، بدن و روح خود جستجو کنیم، خواه کاوش در تجربیات جنسی جدید باشد که همیشه می‌خواستی با دستگاه‌های سکس امتحان کنی. انگلستان. ، یا یافتن یک سرگرمی یا اشتیاق جدید در زندگی که شما را سرشار از شادی کند. برای کشف ۳ راه برای مراقبت از خود – ذهن، بدن و روح به ادامه مطلب بروید.

  1. مراقبه

مدیتیشن یک تمرین باستانی است که بیشتر ما برای تقویت ذهن خود به آن روی می آوریم. هر کسی می تواند مدیتیشن را امتحان کند، و زیبایی آن این است که می توانید آن را در هر مکانی انجام دهید – بنابراین اگر احساس گم شدن یا استرس دارید، می توانید به عنوان راهی برای آرامش مدیتیشن کنید. اگر در مدیتیشن تازه کار هستید، نگران نباشید – راه های زیادی وجود دارد که می توانید از این طریق آرامش را یاد بگیرید. تعداد زیادی پادکست و ویدیو آنلاین وجود دارد که می توانید از آنها برای کمک به شما استفاده کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنچه را که دوست دارید پیدا کنید!

هنگامی که در مدیتیشن شرکت می کنید، تکنیکی مانند تنفس را یاد می گیرید که به شما امکان می دهد بر روی یک شی یا فکر اصلی تمرکز کنید، تا راهی برای بازگرداندن وضوح و آگاهی ذهنی شود. وقت گذاشتن برای تمرین این تکنیک‌ها مزایای زیادی دارد، مانند توانایی پاکسازی و آرام کردن ذهن در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارید، بازگرداندن حس تعادل، و توانایی رویارویی با چالش‌های زندگی با آرامش. و سر به. اگر از تفکر منفی رنج می برید، مدیتیشن می تواند این را کاهش دهد. همچنین وقتی صحبت از افزایش صبر و شکیبایی شما با دیگران می شود، مهارت خوبی است.

3 راه برای تقویت ذهن، بدن و روح

۲. ورزش کنید

یکی از واضح‌ترین راه‌ها برای تقویت بدن از طریق ورزش است – اما نه تنها می‌تواند به ما کمک کند تا از نظر جسمی تغییر کنیم، بلکه می‌تواند سلامت روان ما را نیز بهبود بخشد. اگر ورزش را پیدا کردید که از آن لذت می برید، می توانید از فواید همه چیزهایی که ورزش منظم می تواند به همراه داشته باشد، بهره مند شوید، مانند کمک به مدیریت وزن و تقویت عضلات و استخوان ها، بهبود سلامت مغز، و بهبود تمرکز و تمرکز.

شما به راحتی می توانید ورزش را در برنامه روزانه خود قرار دهید. اگر همه چیز برای شما تازگی دارد، می توانید از کوچک شروع کنید، برای دریافت هوای تازه و رهایی از استرس روزانه ۳۰ دقیقه دویدن را در نظر بگیرید، یا می توانید ورزشی را انتخاب کنید که همیشه دوست داشتید امتحان کنید، مانند شنا یا دویدن. . تمرین با وزنه نه تنها به چربی سوزی کمک می کند، بلکه می تواند بدن شما را تقویت کرده و تمرکز و تعادل شما را بهبود بخشد. اضافه کردن وزن به ورزش به معنای ساختن بدن و ذهنی قوی و سالم است. یافتن ورزش مورد علاقه شما به زندگی شما شادی می بخشد و می تواند در هنگام دستیابی به اهداف خود احساس رضایت را به شما بدهد.

۳. اشتیاق خود را پیدا کنید

یافتن راهی برای تقویت احساسات هر روز برای ذهن، بدن و روح شما مهم است. این می تواند هر چیزی باشد، از تلاش برای چیزهای جدید تا اختصاص دادن زمان برای انجام کاری که واقعاً شما را خوشحال می کند. در کنار اطمینان از اینکه زندگی ما از علایق ما تغذیه می شود، اطمینان از اینکه زندگی روزانه ما به شادی کلی ما کمک می کند نیز مهم است. این می تواند به معنای یافتن هدفی در زندگی، انجام کاری که دوست دارید یا دنبال رویاهایتان باشد. اگر مطمئن نیستید که ترجیحات شما چیست، نگران نباشید! با تجربیات، افراد، سرگرمی ها و فعالیت های جدید آزمایش کنید، و خواهید فهمید که چه چیزی ذهن، جسم و روح شما را شاد می کند.