۱۴ ورزشی که باید در تابستان امسال امتحان کنید


انواع ورزش ها راهی عالی برای تناسب اندام و بیرون رفتن در طول ماه های گرم است. در واقع، ورزش های تابستانی آنقدر زیاد است که انتخاب تنها یکی از آنها دشوار است. در اینجا ۱۲ ورزش تابستانی وجود دارد که امسال باید حتما آنها را در نظر بگیرید:

شنا کردن

در تابستان امسال شنا بهترین راه برای استراحت در حین ورزش است. برای یافتن استراحت‌ها به استخر محلی خود بروید یا اگر به مهارت‌های شنا خود اطمینان دارید، برای شنا در آب‌های آزاد به دریاچه یا اقیانوس نزدیک بروید.

موج سواری

اگر به دنبال شرکت در ورزش تابستانی اصلی هستید، بیشتر از موج سواری که یکی از بهترین تفریحات تابستانی آمریکا برای دهه ها بوده است، نگاه نکنید. افسوس، برای شروع شنا باید در نزدیکی اقیانوس زندگی کنید، بنابراین اگر محصور در خشکی هستید، به خواندن برخی از ایده های ورزش های آبی که به راحتی در دسترس شما هستند ادامه دهید.

کایاک سواری

کایاک سواری بهترین ورزش برای انجام یک یا دو نفر است. اگر در نزدیکی یک آب زندگی می‌کنید، به احتمال زیاد یک کایاک اجاره‌ای وجود دارد که در تابستان در آنجا کار می‌کند. بسته به محل زندگی و شرایط آب، می توانید قایق رانی یا حتی کایاک سواری را نیز امتحان کنید.

14 بازی که باید در تابستان امسال امتحان کنید

منبع: Kzenon / Shutterstock.com

استند آپ پارو سواری

اگر موج‌سواری برای شما خیلی شدید به نظر می‌رسد، اما ترجیح می‌دهید پشت خود را به کایاک سواری کنید، به‌جای آن پارو سواری را در نظر بگیرید. پدال‌بوردینگ برای دریاچه‌ها و روزهای آرام در دریا مناسب‌تر است (امواج ایستادن روی تخته را دشوار می‌کند)، و در حین کاوش در آب، کار جدی و اصلی انجام خواهید داد.

بیسبال

رفتن به یک بازی بیسبال یکی از فعالیت های اساسی تابستان است، پس چرا خودتان آن را بازی نکنید؟ به دلیل محبوبیت بیسبال در ایالات متحده، بسیاری از شهرها باشگاه های بزرگسالان را ارائه می دهند، نه فقط لیگ کوچک یا T-ball. شما همچنین می توانید با بازدید از قفس حلاجی محلی، قرار دادن گیر بیسبال در دهان و کار بر روی بهبود بازی خود، تمرین خوبی داشته باشید.

سافت بال

سافت بال شبیه بیس بال است، با این تفاوت که در سافت بال توپ بزرگتر است، زمین کوچکتر است و تنها هفت اینینگ می رود (در مقابل ۹ اینینگ برای بیس بال). این تفاوت‌ها باعث می‌شود که سافت‌بال به یک بازی سرگرم‌کننده هم برای تماشا و هم برای تماشا تبدیل شود، به همین دلیل است که بسیاری از شهرها علاوه بر بیسبال، تیم‌های سافت‌بال بزرگسالان نیز دارند.

اسکیت سواری

چه کسی می دانست که ورزش می تواند به شما کمک کند تا فرزند درونی خود را بازگردانید؟ اگر دلتان برای برگزاری جشن های تولد در پیست غلتکی ما تنگ شده است، سعی کنید یک لبه طلایی بگیرید و برای بزرگسالان از غلتک استفاده کنید. اگر خیلی رقابتی هستید، همچنین می توانید ببینید که آیا یک باشگاه دربی غلتکی در منطقه شما وجود دارد که می توانید به آن ملحق شوید.

14 بازی که باید در تابستان امسال امتحان کنید

منبع: SeventyFour / Shutterstock.com

تنیس

اگر به دنبال بازی ای هستید که بتوانید با یک نفر یا یک گروه کوچک انجام دهید، تنیس انفرادی یا دونفره را در نظر بگیرید. بسیاری از مراکز استراحت، سالن های ورزشی و سایر امکانات دارای زمین تنیس هستند که اعضا می توانند برای بازی های خود رزرو کنند. اگر در مکانی بسیار گرم زندگی می کنید و به بازی مشابهی برای بازی در داخل خانه در تابستان نیاز دارید، می توانید به جای آن اسکواش را امتحان کنید.

در حال دویدن

دویدن یک راه عالی برای انجام تمرینات هوازی بدون نیاز به تجهیزات فانتزی یا عضویت در باشگاه است. مگر اینکه در آب و هوای بسیار سرد زندگی کنید، احتمالاً باید صبح یا عصر بدوید تا از دمای خنک تر آن زمان استفاده کنید. اگر در دویدن تازه کار هستید، به آرامی شروع کنید و تا زمانی که استقامت خود را افزایش دهید از اجرای متناوب راه رفتن و دویدن نترسید.

پیاده روی

اگر ایده آهسته رفتن را دوست دارید، پیاده روی ممکن است برای شما مناسب تر از دویدن باشد. پیاده روی نیازی به مهارت خاصی ندارد، به حداقل تجهیزات نیاز دارد و راهی عالی برای دیدن مسیرهای زیبا در منطقه شماست. توصیه می کنیم برای غلبه بر گرما و حفظ ایمنی در ساعات اولیه صبح پیاده روی کنید.

گلف

برخی از افراد تمرینات آهسته‌تر را در ماه‌های گرم‌تر ترجیح می‌دهند، که تنها یکی از دلایل محبوبیت گلف در تابستان است. با این حال، فریب سرعت آهسته را نخورید: گلف نیاز به فرم عالی و توجه به جزئیات دارد، و در عین حال که دوستانه است، سال ها طول می کشد تا به آن مهارت پیدا کنید.

14 بازی که باید در تابستان امسال امتحان کنید

منبع: Gergely Zsolnai / Shutterstock.com

والیبال

اگر به دنبال ورزشی هستید که بتوانید بدون قرار گرفتن در آب در ساحل انجام دهید، والیبال برای شما مناسب است. بسیاری از سواحل عمومی، دریاچه‌ها و پارک‌ها دارای زمین‌های فوتبال عمومی هستند و بسیاری از شهرها به اندازه کافی بزرگ هستند تا از گروه‌هایی از بزرگسالان که به طور منظم تمرین می‌کنند حمایت کنند. حتی اگر خارج از کشور قفل شده باشید، باز هم می توانید در این بازی سرگرم کننده تابستانی شرکت کنید!

دوچرخه سواری در کوهستان

اگر از دوچرخه سواری لذت می برید و می خواهید فعالیت بیشتری داشته باشید، به جای جاده های محلی خود، در مسیرها یا مسیرهای دیدنی دوچرخه سواری کنید. دوچرخه سواری یک تمرین هوازی برای تمام بدن است و راهی عالی برای پوشاندن زمین بیشتر از پیاده روی در حالی که از فضای باز لذت می برید. اگر می‌خواهید کارها را ارتقا دهید، دوچرخه‌سواری را امتحان کنید، که ترکیبی از کوله‌پشتی شبانه و دوچرخه‌گردی برای تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است.

فوتبال

هیچ لیستی از ورزش های تابستانی بدون فوتبال، یکی از محبوب ترین ورزش های جهان، کامل نخواهد بود. برداشتن اصول اولیه آسان است و تنها چیزی که برای بازی نیاز دارید یک زمین خالی، یک توپ فوتبال و افراد کافی برای تشکیل تیم است. به دلیل محبوبیت فوتبال، تقریباً مطمئناً می توانید یک تیم فوتبال برای سال های زیادی در شهر خود پیدا کنید.

فراموش نکنید که در تابستان امسال هنگام ورزش ایمن بمانید. از گرم ترین ساعات دوری کنید، مقدار زیادی آب بنوشید و هنگام بازی از وسایل حفاظتی مناسب مانند محافظ دهان معمولی استفاده کنید. پس بیرون بروید و از امتحان کردن این ورزش های تابستانی در این فصل لذت ببرید!