توصیه رییس پلیس آگاهی برای جلوگیری از سرقت اتومبیل


رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اجرای طرح سراسری مبارزه با سرقت لوازم، قطعات و محتویات خودرو در کشور از کشف ۹۷۰ فقره سرقت لوازم و …

توصیه رییس پلیس آگاهی برای جلوگیری از سرقت اتومبیلتوصیه رییس پلیس آگاهی برای جلوگیری از سرقت اتومبیل

رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اجرای طرح سراسری مبارزه با سرقت لوازم، قطعات و محتویات خودرو در کشور از کشف ۹۷۰ فقره سرقت لوازم و تعداد ۹۰۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو خبر داد.

به‌گفته سردار محمد قنبری انجام اقدامات مقابله‌ای نظیر اجرای طرح‌های عملیاتی و ضربتی در کاهش سرقت‌ها تاثیر انکارناپذیری داشته و گزینه مناسبی در کنترل مجرمان است، گفت:‌ این طرح‌ها ضمن ناامن کردن محیط برای فعالیت سارقان و پیشگیری از وقوع جرم در اماکن سبب کاهش و کنترل نسبی سطح وقوعات جرم مربوطه و به تبع آن کاهش وقوعات مجموع سرقت‌ها ،ارتقاء امنیت اجتماعی و ایجاد آرامش روانی در سطح جامعه می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با هشدار به شهروندان برای جلوگیری از سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو گفت: لازم است که شهروندان اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضد سرقت مانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و … مجهز کنند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی همچنین تاکید کرد: لازم است که شهروندان هنگام ترک اتومبیل از جاگذاشتن کیف پول، گوشی تلفن همراه ، رادیو پخش، اسناد و مدارک و هرگونه لوازم و اموال با ارزش در داخل اتومبیل که باعث تحریک سارقان می شود، پرهیز کنند.