چگونه هدف تناسب اندام خود را برای سال ۲۰۲۲ تعریف می کنید؟


قطعنامه هدف تناسب اندام سال نو

من فکر می کنم بسیاری از ما تنظیم کرده ایم ماندن مناسب به عنوان تصمیم سال جدید. اما چرا اینقدر سخت است که به تصمیم سال نو پایبند باشیم؟ عمدتاً به این دلیل که فایلی را تنظیم نکردید هدف واقع بینانه.

اگر اهداف تناسب اندام SMART را تعیین کنید، می توانید به آنها دست یابید.

تنظیم هدف تناسب اندام هوشمند

حالا بیایید تصمیمی برای سال جدید بگیریم که به ما کمک می کند سالم و تناسب اندام بمانیم. فرم بدنی عالی داشته باشید خیلی مهم نیست یا مشکلی نیست!!! بیایید ببینیم چگونه می توان به این امر دست یافت.

وضوح هدف تناسب اندام هوشمند برای سال جدید

  1. مشخص باشد: اول از همه، اهداف کلی را تعیین نکنید. همیشه مشخص باشید. بنابراین، امسال، اگر می خواهید وزن کم کنید یا اگر می خواهید بسته به بدن خود وزن اضافه کنید، مشخص باشید BMI. اگر در حال حاضر BMI صحیح را حفظ کرده اید، روی تقویت تمرکز کنید ماهیچه ها آنها فرم بدنی عالی را بدست می آورند.
  2. قابل اندازه گیری: گاهی اوقات اضافه کردن یک عدد تنها چیزی است که برای رسیدن به هدف خود با فداکاری نیاز دارید. بنابراین، اگر می خواهید وزن کم کنید یا اضافه کنید، تصمیم بگیرید چقدر.
  3. قابل دستیابی است: پس از شناسایی یک عدد معنی دار، اهدافی را برای مرتب سازی مدت و اهداف بلند مدت تعیین کنید.
    هدف کوتاه مدت: مثلا من در یک ماه ۲ کیلوگرم از وزنم کم می کنم.
    هدف بلند مدت: در عرض ۶ ماه ۱۰ کیلوگرم وزن کم می کنم.
    کلید دستیابی به هر هدف بلند مدت این است که ابتدا با دستیابی به اهداف کوتاه مدت در همان مسیر شروع کنید.
  4. مربوط: همانطور که قبلاً گفتم، اهدافی را متناسب با بدن خود تعیین کنید. اهدافی را تعیین کنید که کاملاً متناسب با بدن شما باشد افزایش وزن یا کاهش وزن یا افزایش عضلانی یا شش بسته.
  5. زمان محدود: انتخاب یک سبک زندگی سالم به زمان و تلاش نیاز دارد، اما اهداف شما برای تناسب اندام و تناسب اندام باید شامل یک ضرب الاجل نیز باشد. هنگام تعیین هدف خود، باید مشخصات آن را در نظر داشته باشید.
    اهداف غیر واقعی مانند “من می خواهم ۱۰ کیلوگرم در یک ماه کم کنم”. اعداد معنی دار مانند “من می خواهم در ماه اول ۲ کیلوگرم کم کنم”. واقع بینانه به نظر می رسد، اینطور نیست؟ این هدف واقع بینانه در پایان ماه شما را ناامید نمی کند. این به نوبه خود به شما کمک می کند با انگیزه بمانید.

نکات اضافی تناسب اندام:

کمترین:

تصمیم گیری در مورد تصمیم سال نو شما آسان است، اما پیگیری آن بسیار چالش برانگیز است. در پایان سال یکسری توضیح یا بهانه نیاورید. فقط شکست های گذشته را فراموش کنید و به این سال نزدیک شوید که فقط افکار مثبت در ذهن داشته باشید. با پیروی از این اهداف تناسب اندام هوشمند.

متمرکز بمان!!! با انگیزه بمان!!!



رژیم لاغری سریع و بدون بازگشت