چگونه روال قبل از خواب خانواده خود را ساده کنید


خانواده های دارای فرزند باید تلاش کنند تا برنامه منظمی برای خواب داشته باشند. به همه افراد در خانه در هنگام عصر کمک می کند. با درگیر شدن در فعالیت های یکسان، به همه کمک می کنید تا آرام و آرام شوند. تحقیقات نشان می‌دهد که روتین‌های شبانه نیز عادات خواب بهتر را تشویق می‌کنند. فارغ از سن فرزندانتان، همچنان می توانید از ورزش روزانه بهره مند شوید. این راهنما به شما کمک می کند برنامه زمان خواب خود را تا حد امکان ساده نگه دارید. با کمی برنامه ریزی، فرزندانتان راحت تر استراحت می کنند و شما زمان بیشتری برای خود خواهید داشت.

مراقبت از دهان را سرگرم کننده تر کنید

اگر بچه‌های شما شب‌ها متوقف می‌شوند چون دوست ندارند دندان‌هایشان را مسواک بزنند، برنامه مراقبت از دهانشان را سرگرم‌کننده‌تر و هیجان‌انگیزتر کنید. سعی کنید محصولاتی را انتخاب کنید که توسط تحقیقات پشتیبانی می شود و همچنین محصولاتی که روی حیوانات آزمایش نشده اند. مسواک سونیک کودکان یک انتخاب عالی برای والدین است زیرا ملایم و دوست داشتنی است. فناوری نوآورانه آن همچنین به تمیز و سالم نگه داشتن دندان های کودکان شما کمک می کند.

مسواک سونیک می تواند شبیه حیوانات بامزه به نظر برسد و دندان ها را بدون دست تمیز کند. همچنین دارای فناوری نور قرمز برای کمک به افزایش گردش خون برای سلامت بهتر لثه است. فناوری نور آبی به کشتن باکتری‌های مضر دهان کمک می‌کند تا کودکان از ایجاد حفره و حفره جلوگیری کنند.

در حالی که آنها در حال مسواک زدن با دستگاه خود هستند، شما می توانید با مراقبت از لبخند خود، نمونه مناسبی برای آنها باشید. کیت سفید کننده دندان با کاربرد آسان ما را امتحان کنید و سریعتر از سایر محصولاتی که در گذشته امتحان کرده اید سفید شوید. گروه های ساده شده روال شما را آسان تر می کند. ژل سفید کننده دندان روی لثه ها ملایم است و می توان آن را روی مسواک با خمیردندان مورد علاقه خود ترکیب کرد. وقتی با بچه ها هستید دندان هایتان را سفید کنید و لبخندتان را زیبا کنید.

الهام بخش زمان حمام و دوش گرفتن

زمان استحمام و دوش گرفتن می تواند برای خانواده ها چالش برانگیز باشد. فارغ از سن فرزندانتان، کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا حمام کردن را ساده و سرگرم کننده کنید. اسباب‌بازی‌ها یا ابزارهایی را که بچه‌هایتان قبلاً ندیده‌اند، منحصربه‌فرد و خارج از جعبه حمام اضافه کنید. اسباب بازی های رنگارنگ و شیک برای کودکان عالی هستند. کودکان خردسال ممکن است مداد رنگی قابل شستشو یا حیوانات دریایی که “شنا” هستند را ترجیح دهند.

پرده های دوش با چاپ های رنگارنگ یا جملات سرگرم کننده همیشه محبوب هستند. دکوراسیون با تم هایی مانند شاهزاده خانم ها یا حیوانات جنگل تنها برخی از ایده هایی است که می تواند به الهام بخشیدن به تخیل در کودکان در تمام سنین کمک کند. وقتی بمب های حمام رنگی یا ژل های دوش ساخته شده با روغن های ضروری وجود دارد، نوجوانان و نوجوانان ممکن است بیشتر تشویق شوند که تمیز کنند. برخی یک بلندگوی بلوتوث کوچک را ترجیح می دهند که کمی بیشتر آواز بخواند اما وسایل الکترونیکی را از حمام دور نگه می دارد.

در مجموع، محصولات حمام و بدن بسیار زیادی برای کودکان وجود دارد که دارای شخصیت‌های سرگرم‌کننده و رنگ‌های زنده هستند. بسیاری از اقلام با رایحه های خوشمزه ارائه می شوند تا حواس را به وجد بیاورند. هنگام خرید برای کودکان، تحقیق کنید. به دنبال محصولات تمیزی باشید که فاقد مواد افزودنی غیر ضروری هستند.

چگونه روال قبل از خواب خانواده خود را ساده کنیدمنبع: LightField Studios / Shutterstock.com

برنامه خانوادگی خود را ساده کنید

حمام کردن و مسواک زدن دندان ها ممکن است ضروری باشد، اما سایر فعالیت ها ضروری نیستند. برای کاهش برنامه خود یک تمرین نوشتاری ساده انجام دهید. ابتدا فهرستی از فعالیت هایی که قبلاً به عنوان خانواده انجام داده اید تهیه کنید. سپس فهرست دیگری از کارهایی که برای آماده شدن برای روز بعد باید انجام دهید تهیه کنید.

از شر هر چیزی که بر خودمراقبتی تمرکز ندارد خلاص شوید. ممکن است مجبور شوید فعالیت های مورد علاقه خود را به زمان های دیگری از روز منتقل کنید. سعی کنید صبح یا هنگام ناهار ورزش کنید. اگر دوست دارید برنامه های مورد علاقه خود را پخش کنید، آنها را به زمان قبلی منتقل کنید. در نظر بگیرید که آیا می توانید فعالیت های سرگرم کننده مورد علاقه خود را برای آخر هفته ذخیره کنید.

روال خود را زودتر شروع کنید

یک برنامه سریع عصرانه می تواند به اولویت های فراموشکار و بچه های بداخلاق منجر شود. همچنین زمانی که تنها چیزی که نیاز دارید آرامش و استراحت خوب است، می تواند باعث استرس شود. اگر همه دیر به خواب می روند، فعالیت های خود را زود شروع کنید. تنظیم ۳۰-۶۰ دقیقه می تواند تاثیر زیادی داشته باشد. برای برخی از خانواده ها، این ممکن است به کمی خلاقیت نیاز داشته باشد. کودکان بزرگتر می توانند فعالیت های نهایی را در اتاق خود انجام دهند در حالی که کودکان نوپا و نوپا در یک سوئیت آرام در خانه استراحت می کنند.

به تنظیم روال ادامه دهید تا زمانی که برای همه منطقی باشد. هر خانواده منحصر به فرد است، و آزمایش ممکن است تنها چیزی باشد که برای درست کردن آن نیاز دارید. به گفته Verywell Health، بزرگسالان و کودکان باید در زمانی به رختخواب بروند که بستگی به سن آنها دارد. بزرگسالان نسبت به فرزندان خود به خواب کمتری نیاز دارند، بنابراین خوابیدن به موقع کودکان به والدین امکان مراقبت از خود را بیشتر می کند.

وقت خود را برای استراحت و استراحت اختصاص دهید

همانطور که برنامه جدید خود را ایجاد می کنید، مطمئن شوید که بچه ها در شروع برنامه، موارد را با صدای بلندتر و شلوغ تر تکمیل می کنند. مسواک زدن و حمام کردن باید اولین قسمت برنامه باشد. فعالیت‌های آرام‌تری مانند کتاب خواندن و مدیتیشن را برای دقایق آخر رها کنید.

روش‌هایی را کشف کنید که فرزندانتان می‌توانند بر اساس سنشان آرامش داشته باشند. نوزادان و کودکان خردسال عاشق داستان و لالایی هستند. کودکان بزرگتر ممکن است بخواهند به موسیقی آرام بخش گوش دهند یا در تمرینات تنفس عمیق شرکت کنند. بنیاد ملی خواب توصیه می کند حداقل یک ساعت قبل از خواب دستگاه ها را خاموش کنید. این شامل تلویزیون ها و تبلت ها و همچنین رایانه ها و گوشی های هوشمند می شود.

چندین مطالعه تحقیقاتی نشان داده اند که نور آبی و فناوری دیجیتال می توانند بر چرخه خواب تأثیر بگذارند و خواب را مختل کنند. خاموش کردن فناوری و دادن زمان استراحت به مغز، خواب شبانه را برای همه اعضای خانواده آسان تر می کند. این تمرین همچنین خواب آرام را تشویق می کند.

چگونه روال قبل از خواب خانواده خود را ساده کنیدمنبع: Syda Productions / Shutterstock.com

یک روال آرام و آرامش بخش قبل از خواب ایجاد کنید

وقتی یک روز شلوغ و برنامه شلوغی دارید، آخرین چیزی که نیاز دارید یک عصر عجله است. وقت خود را صرف ایجاد یک برنامه جدید برای خانواده خود کنید و خواب خوبی خواهید داشت. در حالی که فرزندان شما به راحتی استراحت می کنند، شما زمان بیشتری برای آرامش و مراقبت از خود خواهید داشت. استرس کمتر و خواب بیشتر باعث سلامتی بهتر برای همه افراد خانه می شود.