چگونه بفهمیم که آیا ماساژ خوبی داشتی


در حالی که ماساژ دریافت می کنید، باید آرام باشید و به طور عادی نفس بکشید. عضلات خود را منقبض نکنید. با ماساژدرمانگر خود ارتباط برقرار کنید و در مورد فشار استفاده شده بازخورد بدهید. هیدراته بمانید و یک نکته برای درمانگر خود بگذارید. این تجربه را لذت بخش تر خواهد کرد. اگر از ماساژ خود لذت بردید، این اطلاعات را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. اگر ماساژ را دوست دارید، می توانید دوباره به آن درمانگر مراجعه کنید.

یک ماساژور خوب باید وقت بگذارد. آنها باید تمام نواحی بدن شما را طی کنند و از همان روال و قدرت پیروی کنند. یک ماساژور ماهر نیز برای گوش دادن به شما وقت می گذارد. اگر در حین ماساژ فشار می‌دهید یا فریاد می‌زنید، ممکن است ماساژور از فشار نامناسبی استفاده کند یا از تکنیک مناسب استفاده نکند. اگر ماساژ درد دارد، ماساژ خوبی نیست. بهتر است از این نوع ماساژ خودداری کنید مگر اینکه قربانی فشار بیش از حد شده باشید.

ماساژور باید از قدرت و تکنیک های یکسانی در دو طرف بدن شما استفاده کند. آنها باید همان روال و شدت را دنبال کنند. اگر ماساژور بی‌تجربه باشد، ممکن است تکنیک‌های مناسب را نداند و فریادهای شما را برای درد نادیده بگیرد. بنابراین، در صورت شک، یک ماساژور با تجربه را انتخاب کنید. اگر او عجله کرده است، وقت آن است که به سراغ ماساژ بهتری بروید.

قبل از شروع ماساژ در بومونت، بسیار مهم است که هر آنچه را که از ماساژ می خواهید به درمانگر بگویید. در مورد اهداف، مشکلات یا زمینه‌هایی که نمی‌خواهید تحت تأثیر قرار بگیرید، صحبت کنید. به زودی متوجه خواهید شد که چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید. اگر چیزی را دوست ندارید، صحبت کنید و به ماساژ درمانگر خود اطلاع دهید. اگر در مورد نیازهای خود مصمم هستید، لازم نیست نگران چیزی باشید.

علاوه بر دانستن اینکه چگونه بفهمید ماساژ خوبی داشته اید، باید مطمئن شوید که ماساژدرمانگر به خوبی با شما ارتباط برقرار می کند. یک ماساژور خوب می تواند بر روی مناطق خاصی که نیاز به توجه دارند تمرکز کند. بدن شما به شما سیگنال هایی می دهد تا مشخص کنید که کدام مناطق نیاز به توجه دارند. اجتناب از حبس نفس در هنگام ماساژ ضروری است. ثابت نگه داشتن نفس به درمانگر این امکان را می دهد تا روی قسمت هایی که باید روی آنها کار کنید کار کند.

وقتی ماساژ می گیرید، بلافاصله احساس بهتری خواهید داشت. ماساژ شما باید به شما کمک کند دامنه حرکتی کامل را به دست آورید. هنگامی که ماساژ می گیرید، سعی کنید با ماساژدرمانگر خود ارتباط برقرار کنید. چه اولین بار باشد یا نه، مهم است که انتظارات خود را با درمانگر خود در میان بگذارید. این به درمانگر احساس خوبی می دهد و بهترین تجربه را برای شما فراهم می کند.

یک ماساژ حرفه ای سطح استرس شما را کاهش می دهد و تنش عضلانی را کاهش می دهد. همچنین به شما کمک می کند آرام شوید و وضعیت خود را بهبود بخشید. ماساژدرمانگر باید سریع باشد و به موقع حاضر شود. مودب باشید، اما اگر ماساژ از راه دور انجام دهید، فورا فواید آن را احساس خواهید کرد. هنگامی که درمانگر دیر می شود، درمانجو باید بیشتر منتظر بماند. این ناامید کننده است. یک درمانگر خوب باید وقت شناس باشد تا از این مشکل جلوگیری کند.

پس از ماساژ، مهم است که از قهوه یا نوشیدنی های دیگر خودداری کنید، زیرا ممکن است معده شما را ناراحت کنند. در حالی که قهوه یک نوشیدنی عالی قبل از ماساژ است، بهتر است بعد از آن از نوشیدن هر چیزی که دارای کافئین است خودداری کنید. باید به آب یا چای گیاهی پایبند باشید. اگر مشروب هم نخورید، ناراحت خواهید شد. اگر نگران دفع گاز هستید، بهتر است چند ساعت قبل از قرار ملاقات از مصرف غذاهای پر فیبر خودداری کنید.

یکی از راه‌های تشخیص اینکه آیا ماساژ خوبی دریافت کرده‌اید این است که بعد از آن به دنبال درد باشید. بسیاری از مردم بر این باورند که درد به این معنی است که یک فرد یک ماساژ عالی دریافت کرده است. با این حال، درد لزوماً نشانه‌ای از یک ماساژ با کیفیت نیست. درد معمولاً نشانه ضعف عضلات است و عضلات به زمان بیشتری برای بازگشت به سطح تنش طبیعی خود نیاز دارند. اگر بعد از ماساژ احساس درد می کنید، خجالت نکشید – طبیعی است.


رژیم لاغری سریع و بدون بازگشت