چگونه بدون کاهش سایز سینه وزن کم کنیم؟


چگونه بدون کاهش سایز سینه وزن کم کنیم؟

خوب، هر زنی می خواهد فرم بدن کامل. و زنان چاق آن را می خواهند بدون کاهش وزن کم کنید را اندازه سینه بزرگ است. بسیاری از زنان این سوال را در ذهن خود دارند آیا یک زن می تواند وزن خود را کاهش دهد و سینه های خود را بزرگ نگه دارد؟ ممکن است.

در این مقاله برخی از این موارد را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت تمرینات کاهش وزن بدون چانه زنی با شما اندازه یا شکل سینه. آره بدن باریک با سینه های بزرگتر.

برای شروع، ایده ساختن است ماهیچه های سینهکه به سمت راست می افتد زیر سینه.

در اینجا نحوه انجام این کار آمده است بدون کاهش سایز سینه وزن خود را کاهش دهید.

۵ بهترین تمرین برای از بین بردن چربی شکم بدون کاهش سایز سینه

تمرینات خانگی برای بلند کردن سینه های افتاده

خوب، بیایید بررسی کنیم که چگونه اندازه سینه را در حین ورزش حفظ کنیم؟ قبل از اینکه شروع به گرفتن فایل کنیم سوتین تمرینی عالی. به جلوگیری از آسیب به بافت سینه کمک می کند.

از عضلات سینه بهره مند شوید

ماهیچه های سینه قفسه سینه را به بازوها و شانه ها متصل می کند. مانند سینه ها واقع در عضلات بالای سینهتقویت این عضلات به بدست آوردن آنها کمک می کند پررنگ و سینه های سفت و گردتر.

سیستم عضلانی گلوتئال

کارایی تمرینات قفسه سینه شما را می سازد ماهیچه های سینه قوی تر هستند. هرچه عضلات سینه ای بیشتری به دست آورید، احتمال ابتلای شما به آنها بیشتر می شود کامل و سینه های سفت تر. تمریناتی مانند نیمکت شیب دار، فشار به بالا و فرود و مگس می کند چه کسی – کدام بالا، وسط و پایین را هدف قرار دهید و سینه داخلی.

اگر این تمرینات را دنبال کنید فقط وزن کم خواهید کرد اما سینه های خود را نگه دارید و لب به لب.

خواندن: ۷ بهترین تمرین بوتی برای باسنی محکم، گرد و بلند

۱. پوش آپ به کاهش وزن کمک می کند

زن در حال انجام فشار
  • اکثر ما می دانیم هل دادن به بالا و او مزایای.
  • برای پرداخت ها، روی شکم خود دراز بکشید دست ها را کمی بیشتر از عرض شانه باز کنید، پاها را کنار هم قرار دهید.
  • خودت را بالا ببر بازوان تو باسن به طور کامل کشیده شده و به شکل یک سیم پیچ بلند شده است یک خط مستقیم از شانه ها تا پاشنه پا.
  • خودت را پایین بیاوربا خم شدنت فروتن باش آرنج ها. به موقعیت اصلی برگردید.
  • خود را محکم به عقب برانید و تکرار گروه ها

۲. فشارهای دیواری

فشارهای دیواری سایز سینه را کاهش می دهد
  • درست مانند پرداخت ها، باید از یک فایل استفاده کنید دیوار به جای زمین.
  • همه ی خودت را بگذار پا از دیوار کف دستم را به دیوار چسباندم.
  • پیچ – پیچیدن بازوهای تو و خودتان را به دیوار فشار دهید.
  • این تمرین کمک می کند تقویت عضلات سینه، بنابراین حفظ می شود اندازه پستان.

۳. پرس سینه دمبل

نیمکت دمبل را فشار دهید تا سینه های آویزان بلند شوند
  • این تمرین دیگری است که کمک می کند قوی تر ایجاد کنید سینه بند ماهیچه ها و بافت سینه.
  • استفاده می کند زنگ های ناشنوا در ابتدا می توانید آن را راحت بلند کنید و بروید سه ست (۸-۱۲ تکرار).
  • همانطور که دریافت می کنید قوی تر، تعداد تکرارها را برای هر ست افزایش دهید.
  • به پشت دراز بکشید نیمکت تکیه وزنه ها را در کنار خود نگه دارید.
  • وزنه ها را بلند کنید قفسه سینه شما، بازوهای شما را صاف می کند، به طوری که دو سر وزنه ها به یکدیگر برخورد کنند.
  • به آرامی پایین آمد وزن می کند تکرار گروه ها

۴. شیب سینه

ورزش سه سر ران برای کاهش چربی بازو
  • این است بهترین ورزش برای تقویت عضلات سینه و همچنین شما سه سر.
  • استفاده کنید نیمکت یا لبه صندلی برای انجام این تمرین
  • همچنین می توانید با آن روی زمین بنشینید زانوها اشاره کرد و مال شما کف دست ها روی زمینپشت سر شما
  • خودت را پایین بیاور آرنج خود را خم کنید قبل از اینکه به زمین بخورید دوباره خود را فشار دهید.

۵. انقباضات ایزومتریک قفسه سینه

انقباضات ایزومتریک در قفسه سینه
  • انقباضات ایزومتریک قفسه سینه مفید است سایز عضلات سینه را افزایش دهید.
  • برای این تمرین تنها به یک فایل نیاز دارید حوله دست.
  • حداقل می توانید این تمرین را انجام دهید سه بار یک هفته برای بهترین نتیجه
  • ایستادن با عرض شانه پانگه دارید حوله دست جلوی سینه ات با دستان دراز.
  • هر دو طرف را بکشید به طور همزمان از حوله خارج شود، که باعث انقباض عضلات سینه شما می شود.
  • کامل حوله را بکش به مدت سه دقیقه
  • ممکن است برای در ابتدا ۸ تا ۱۰ گروه.

نکات اضافی

نتیجه

بالاخره با اینها تمرینات چربی سوزی، می توانید به راحتی تن صدا را بدون آن تنظیم کنید بازنده اندازه پستان.

خلاصه فقط وزن کم کنید بدون از دست دادن منحنی ها.