هر آنچه که باید در مورد جریان کابل بدانید: آخرین روند تناسب اندام


جریان طناب دنیای تناسب اندام را به آتش می کشد. اما دقیقا چی من آی تی؟ اگر ویدیوها را تماشا کرده باشید، ممکن است سر خود را خارانید و به این فکر کنید که موضوع مهم چیست. قبل از اینکه فکر کنید طناب زدن چیزی جز طناب زدن با مراحل اضافی نیست، این مقاله را به عنوان یک آغازگر بخوانید.

جریان طناب چیست؟

طناب پریدن شکل جدیدی از ورزش است که شامل استفاده از طناب سنگینی مانند آنچه در این بررسی Octomoves ارائه شده است. همراه با طناب زدن، می توانید بچرخید، غلت بزنید، برقصید و بسیاری از کارهای دیگر را انجام دهید. ورزش برای حرکت دادن بدن به روشی طبیعی، جامع و اساسی طراحی شده است. مثل پارکور و تای چی است.

اگر طناب زدن را به عنوان “رقص طناب” در نظر می گیرید، ایده خوبی از طناب زدن خواهید داشت و چقدر می تواند سرگرم کننده باشد! تفاوت اصلی این است که طناب پرش بسیار سنگین تر از طناب پرش است و می تواند کارهای زیادی انجام دهد. وقتی در مورد آنچه برای انجام این تمرین نیاز دارید صحبت کنیم، این موضوع با جزئیات بیشتری مورد بحث قرار خواهد گرفت.

چرا جریان طناب برای شما خوب است؟

نخ کردن فواید زیادی دارد. اول، کالری می سوزاند – همیشه چیز خوبی است! در اینجا برخی از مزایای دویدن با کابل وجود دارد که ممکن است از سایر تمرینات به دست نیاید:

ارتباط چپ و راست مغز

تقویت ارتباط بین سمت چپ و راست مغز بهترین دلیل برای امتحان جریان طناب در برابر هر نوع تمرین دیگری است. دانستن جریان بند ناف، قسمت های چپ و راست مغز شما باید همکاری. اگر با این مشکل دارید، تاب طناب راهی عالی برای سازماندهی خودتان است. تعداد کمی از تمرینات می توانند این کار را به خوبی لانگز طناب انجام دهند!

مفاصل شما را تقویت می کند

اگر از درد مفاصل رنج می‌برید، کشش سبک کابل می‌تواند راهی عالی برای بازگرداندن آن‌ها به فرم باشد. حتی ممکن است وضعیت شما را بهبود بخشد! (اما اگر دارید قوی است (درد مفاصل، لطفاً قبل از امتحان جریان طناب از پزشک خود سوال کنید.)

به تمرین بعدی بروید

جریان طناب همچنین می تواند با برنامه تمرینی شما ترکیب شود. گروه های عضلانی و حرکات درگیر در حرکت طناب می توانند بدن و ذهن شما را برای آمادگی بیشتر برای ورزش هماهنگ کنند. برای مثال طناب زدن می تواند شما را به یک تنیسور بهتر تبدیل کند.

افسردگی

برخی از افراد پس از یک روز کاری طولانی برای کاهش استرس از طناب استفاده می کنند. می تواند گرم باشد اما می تواند شفابخش نیز باشد.

سرگرم کننده!

طناب زدن به دلیل سازگاری، تنوع و سهولت دسترسی، یکی از لذت بخش ترین ورزش ها است. برخی از پزشکان حتی آن را به عنوان “اعتیاد” توصیف می کنند. بدون یک دونده، آخرین باری که شنیدی کی بود که در مورد نحوه ورزش کردن

برای جریان طناب به چه چیزی نیاز دارم؟

تنها چیزی که برای مسیریابی کابل نیاز دارید، درست حدس زدید، کابل است. این طناب ها سنگین تر و ضخیم تر از طناب های پرش هستند. اما طناب های زیادی برای انتخاب وجود دارد. چگونه می توانید مناسب خود را انتخاب کنید؟

هنگام خرید طناب ورزشی باید به دو نکته توجه کنید: اندازه و وزن. اکثر کابل ها “یک اندازه برای همه” هستند. اگر می خواهید دقیق باشید، خود را از پا تا سینه اندازه بگیرید. کابلی را انتخاب کنید که طول آن حدود دو برابر باشد. وقتی شک دارید، در کنار طناب بلند اشتباه کنید. همیشه می توانید گره های متقارن ببندید تا بعداً طول آن را تنظیم کنید.

وزن طناب بر حرکت آن تأثیر می گذارد، اما اگر هدف شما کالری سوزی باشد، وزن بهتر است. قبل از خرید اولین کابل، دلایل خود را برای آزمایش جریان کابل در نظر بگیرید. برخی از وب سایت ها حتی کارهای سفارشی انجام می دهند!

همچنین به مکانی برای ورزش نیاز خواهید داشت. هر فضای باز و وسیعی انجام خواهد داد. حتی اگر در آپارتمان شهری زندگی می کنید، می توانید این تمرین را انجام دهید.

هر گونه پیشنهاد؟

بهترین توصیه برای تمرین طناب زدن شما نیز ساده ترین است: لذت ببرید! اگرچه باید در مورد سایر تمرینات کنجکاو باشید، اما اگر از آنها لذت نمی برید، به قلب و بدن خود گوش دهید.

دومین نکته خوب این است که به یاد داشته باشید که مسیریابی کابل دقیقاً همین است: مسیریابی. بیش از حد تحت تأثیر برنامه های ورزشی خود قرار نگیرید. اگر احساس می کنید باید بیشتر بپرید یا ترفندهای دیگری انجام دهید، این کار را انجام دهید. بدن شما به شما می‌گوید چه می‌خواهد، پس با جریان بروید!

هنگام یادگیری یک ترفند جدید با طناب، به آنچه مربی در مورد چنگ زدن، زمین و حرکت بازو تمرین مورد نظر می گوید توجه کنید.

در نهایت، تمرین، تمرین، تمرین. شاید از دوران کودکی یادتان نرود که چگونه طناب زدن را بپرید. کمی بده تا برگردد. به همین ترتیب، هر حرکت جدید با طناب شما مهارت های جدیدی است که عادت کردن به آنها زمان می برد. با خودت صبور باش

پایان

جریان طناب شکل جدیدی از ورزش است که می تواند همزمان با بسیاری از مشکلات جسمانی مقابله کند. این سرگرم کننده، همه کاره است و می تواند در هر مکانی انجام شود. تنها چیزی که نیاز دارید یک کابل و فضا است. از آن لذت ببرید تا زمانی که شما سالم هستید!