نکات مخفی نجات یافتگان از سرطان – چگونه به رژیم گیاهخواری روی بیاوریم؟ چرا تو میخواهی؟

ثابت شده است که برای سالم ماندن در این “سوپ سمی” که در آن زندگی می کنیم، باید با سم زدایی به طور منظم، حداقل ۲ بار در سال، “تمیز نگه داشت”. در بهار و پاییز

لازم نیست سم زدایی یک تجربه ناخوشایند باشد و لازم نیست فقط در زمان ناشتا انجام شود.

بهترین رویکرد سم زدایی تدریجی و در طول زمان است: به همین دلیل است که معرفی یک رژیم غذایی گیاهی در سبک زندگی فقط منطقی است! مانند هر تغییر دیگری، این در ابتدا کمی استرس زا خواهد بود: راز این است که با حس ماجراجویی و اکتشاف به آن نزدیک شوید. در ابتدا، معرفی ساده چند غذای جدید باعث ایجاد انگیزه برای پشتکار در شما می شود.

برای کسانی که علاقه مند به گیاهخوار شدن هستند،. اما نمی‌دانیم چگونه می‌توانیم تغییراتی را در رژیم غذایی خود ایجاد کنیم که برای بدن ما بسیار مفید است، ادامه مطلب را بخوانید.

ایجاد برخی تغییرات آسانتر از سایرین است، مانند نوشیدن قهوه کمتر و خوردن گوشت قرمز کمتر.

بسیاری از افراد علاقه مند به گیاهخوار شدن هستند، اما نمی دانند چگونه شروع کنند. در اینجا چند نکته برای تغییر رژیم گیاهخواری وجود دارد:

آماده باشید که به رژیم گیاهخواری خود پایبند باشید، مخصوصاً زمانی که تحت استرس هستید یا زمانی که کمبود وقت دارید. از قبل با چند غذای راحت مانند سوپ (مانند مینسترون، لوبیا سیاه و غیره)، مخلوط برنج طعم‌دار (مانند برنج کاری، لوبیا و برنج و غیره) آشنا شوید.

هنگام بیرون رفتن، از غذاهای بدون گوشت بخواهید. امروزه اکثر رستوران ها چند انتخاب از غذاهای گیاهی دارند. اگر این کار را نکردند، می توانید درخواست کنید که گوشت را حذف کنید و سیب زمینی یا برنج بیشتری به بشقاب خود اضافه کنید.

ساده ترین راه برای پیدا کردن آنچه دوست دارید این است که غذاهای گیاهی مختلف را در بسیاری از رستوران های بین المللی که منطقه تورنتو به آنها معروف است امتحان کنید: ایتالیایی، چینی، مکزیکی، یونانی، هندی و غیره.

باربیکیو در تابستان بسیار محبوب است و شما می توانید از این مزیت استفاده کنید. آیا می‌دانستید با قرار دادن بسیاری از غذاهای گیاهی در کباب، طعم بهتری خواهید داشت؟ همبرگرهای گیاهی و برش های ضخیم سبزیجات ترشی (مانند بادمجان، کدو سبز، گوجه فرنگی و غیره) نمونه های خوبی هستند. جایگزین دیگر شیشکباب توفو و سبزیجات است. – شما حتی می توانید من را به کباب سبزیجات خود دعوت کنید!

از جامعه چندفرهنگی تورنتو نه تنها با رفتن به رستوران های مختلف، بلکه با کشف تعداد بی پایان خواربار فروشی های قومیتی استفاده کنید. بسیاری از آنها غذاهای گیاهی خاصی را ارائه می دهند که ممکن است از وجود آنها خبر نداشته باشید. اغذیه فروشی های خاورمیانه می توانند اشتهای شما را با برگ های پر شده انگور، فلافل و بادمجان رفع کنند. بازارهای ایتالیا انواع نان های خانگی فوق العاده، گوجه فرنگی خشک شده و ماکارونی تازه را ارائه می دهند. هنگامی که چند مورد را تجربه کنید، الهام گرفته می شوید و ایده های زیادی برای آشپزی با غذاهای گیاهی دریافت می کنید.

در ابتدا، می توانید با غذاهای برنج قهوه ای، چاشنی شده با گیاهان و لیمو، پاشیده شده با آجیل خرد شده یا تخمه آفتابگردان شروع کنید.

کتابفروشی ها و کتابخانه ها انواع کتاب های آشپزی گیاهی دارند که ممکن است برایتان مفید باشد. به یاد داشته باشید، انجام تحقیق ممکن است در ابتدا کمی خسته کننده باشد، اما مطمئناً در پایان نتیجه خواهد داد.

گیاهخوار شدن می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. این یک تغییر عادت است، بنابراین نیاز به فرآیند فکری دارد. اگر به درستی انجام شود، می تواند یک سبک زندگی بسیار سالم باشد. همچنین باید توجه داشت که گیاهخواری برای همه مناسب نیست و گیاهخوار بودن لزوماً به معنای سالم بودن شما نیست. توصیه های خوب از یک پزشک حرفه ای مراقبت های بهداشتی همیشه نشان داده می شود تا از ایجاد کمبودها و سایر مشکلات بعدی جلوگیری شود.

در صورت بهبودی سرطان یا هر بیماری مهم دیگری، رژیم گیاهخواری یک سیاست “بیمه” خوب برای بهبودی سریعتر سرطان است.

رژیم لاغری سریع و بدون بازگشت