مزایای استفاده اجتناب کرده اند پرس پا


پرس ساق پا {برای تقویت} بافت های عضلانی زیرین تنه خوشایند است. پرس پا فواید زیادی دارد کدام ممکن است آن را به حداقل یک ورزش برتر تغییر می تدریجی. پرس پا محدوده خوبی برای مشتریان تازه وارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیک است از در مقابل همراه خود سایر ورزش های وزنه برداری ایمن تر است. خواه یا نه به همان اندازه به فعلی رویای پاهایی را دیده اید کدام ممکن است عضلانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خاص باشند؟ سپس باید به Inspire foot click روی Fitness Expo Stores ظاهر شد کنید.

پرس های پا چه نیازی دارند؟

استاندارد مسکن ممکن است افزایش یابد

وقتی اجتناب کرده اند روی صندلی بلند می‌شوید هر دو اجتناب کرده اند پله‌ها بالا می‌روید، بافت های عضلانی چهارسر ران خواهید کرد دردسرساز کار می‌کنند. بر ایده تحقیقات {انجام شده}، عضله ۴ اوج ران زیرین قابل انجام است چشم انداز ابتلا به آرتروز زانو، فلج را انتخاب کنید و انتخاب کنید سقوط را افزایش دهد.

خطر آسیب ناشی اجتناب کرده اند سقوط را می توان همراه خود کار همراه خود امکانات ۴ اوج ران کاهش داد. استفاده اجتناب کرده اند پرس پا ممکن است به افزایش استاندارد مسکن خواهید کرد همراه خود افزایش سن کمک تدریجی از عمدتاً بر روی بافت های عضلانی چهارسر ران هدف اصلی دارد.

آموزش کاردیو

شخصی رد پا برای ارتقای سلامت مرکز کافی نیست. معنی انجام بازی های از حداکثر تمدید شده مدت یکی اجتناب کرده اند مهمترین مزایای از گرفتن پاهای مقاوم را انتخاب کنید و انتخاب کنید جوش است.

خستگی پاها افزایش استقامت مرکز را سخت می تدریجی، صرف تذکر اجتناب کرده اند نوع بازی هایی کدام ممکن است انجام می دهید مربوط به پرسه زدن، آهسته دویدن، دوچرخه رانندگی، هر دو استفاده اجتناب کرده اند تردمیل هر دو بیضوی. تمرینات ارائه می دهیم کمک می‌کنند در کل کاردیو برای مدت زمان بسیار طولانی‌تری در جای شخصی بمانید، از کل پا را آسانسور می‌کنند.

همسترینگ را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۴ اوج ران

بافت های عضلانی چهارسر ران، ماهیچه های جلوی ران خواهید کرد، بافت های عضلانی در پرس ساق پا هستند. تمرینات تثبیت کننده به بافت های عضلانی همسترینگ منتهی تبدیل می شود کدام ممکن است در نزدیکی پایین ران قرار دارند. خواهید کرد اجتناب کرده اند عضله ۴ اوج ران شخصی برای کشش پای شخصی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند لباس شخصی برای خم شدن استخدام می کنید. این ۲ مورد اجتناب کرده اند معمولی ترین اعمال زیرین تنه هستند.

هنگام قدم زدن، دویدن، چمباتمه زدن هر دو بالا قدم گذاشتن اجتناب کرده اند {پله ها}، بافت های عضلانی چهارسر ران مقاوم را انتخاب کنید و انتخاب کنید همسترینگ فشار وارده به زانوها را کاهش می دهند. هنگامی کدام ممکن است وسایل عظیم را همراه خود آنها بلند می کنید، پایین خواهید کرد نیز سرراست است. اگر پیشنهاد می کنید همراه خود هالتر بازی کنید، بافت های عضلانی چهارسر ران را انتخاب کنید و انتخاب کنید همسترینگ مقاوم اجباری است.

چگونه رد پا بسازیم؟

  • هنگام استفاده اجتناب کرده اند تجهیزات بیشتر است پایین را انتخاب کنید و انتخاب کنید گردن شخصی را روی تکیه گاه بالشتکی قرار دهید. مثبت شوید کدام ممکن است پاشنه‌هایتان آسان را انتخاب کنید و انتخاب کنید پاهایتان در مفصل ران پهن‌تر باشد. زیرین خواهید کرد نباید بعدی اجتناب کرده اند صندلی باشد.
  • روی زانوها، پاهای خواهید کرد باید خوب زاویه ۹۰ سطح تشکیل دهند. اگر پاهای خواهید کرد خیلی بالا هر دو خیلی زیرین روی خوب بشقاب باشد، بافت های عضلانی سرینی خواهید کرد بهتر از کار را خواهند داشت. این علاوه بر این ممکن است فشار غیر حیاتی به زانوهای خواهید کرد وارد تدریجی. زانوهای خواهید کرد نباید {به سمت} موجود در هر دو خارج خم شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید باید همراه خود پاهای خواهید کرد هماهنگ باشند.
  • هنگام فوری این تراز را قبول کنید. همراه خود نگه از گرفتن وسایل کمکی، ستون فقرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید اوج شخصی را در جای شخصی حفظ کنید. چون آن است پرس پا را اجتناب کرده اند شخصی در اطراف می کنید، پایین شخصی را محکم حفظ کنید، باسن شخصی را محکم روی صندلی حفظ کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در حالی کدام ممکن است زانوهای شخصی را دراز می کنید، پایین شخصی را مستقیماً روی صندلی قرار دهید.
  • هنگامی کدام ممکن است پاهای خواهید کرد انصافاًً آسان شد، با این حال انصافاًً قفل نشد، بایستید. پس اجتناب کرده اند بازگرداندن سکو به مکان اولین شخصی، زانو را همراه خود دقت خم کنید به همان اندازه آن را ترمیم کنید. پاهای شخصی را محکم روی سکو {در سراسر} گروه قرار دهید.

مزایای استفاده اجتناب کرده اند ابزار آموزشی پرس پا چیست؟

او قادر است وزن زیادی را تحمل تدریجی

پرس پا ممکن است همراه خود استرس زیادی مقابله تدریجی، از چهارچرخه ها در مسکن روزمره شخصی کار زیادی می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید کمر را انتخاب کنید و انتخاب کنید ستون فقرات کمتر خرس فشار هستند. همراه خود اسکات، کمر را انتخاب کنید و انتخاب کنید ستون فقرات خواهید کرد وفاداری را فراهم می کنند، با این حال همراه خود خوب پرس پا، تجهیزات پشتیبانی زیادی را لوازم. به دقیق تولید دیگری، وقتی شخص خاص وزنه می‌زند، می‌تواند حتی اصولاً اجتناب کرده اند آن چیزی کدام ممکن است اگر درخواست شده است بود وزنه بلند تدریجی.

مربوط به هر فرآیند عکس، حمل وزن بیش اجتناب کرده اند حد ممکن است باعث آسیب شود. وزن اضافی قابل انجام است برای این ورزش صحیح باشد، با این حال تلنگر در اطراف کمر نماد می دهد کدام ممکن است وزنه ای کدام ممکن است استخدام می کنید فوق العاده با کیفیت صنعتی است.

نیازی به بافت تعادل نیست

پرس های پا بیشتر اوقات {به دلیل} سادگی شان مورد تمسخر قرار می گیرند را انتخاب کنید و انتخاب کنید این احتمال وجود دارد یکی اجتناب کرده اند اجزا کارآمد باشد. اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است خواهید کرد معمولاً در حین تکرار نشسته اید هر دو ردیابی می کنید، این می تواند یک اسکات اشخاص حقیقی تنبل محسوب تبدیل می شود. همراه خود این جاری، استفاده آسان اجتناب کرده اند تجهیزات پا هدف بی نظیر کار کردن .

پرس پا محدوده خوبی برای افرادی است کدام ممکن است قابل انجام است در محافظت وفاداری شخصی اشکال داشته باشند. به دلیل، پرس پا به تعادل در هنگام نشستن در مقابل روبرو شدن {کمک می کند}. چمباتمه زدن ممکن است برای فراگیران {به دلیل} وضعیت نامناسب، کشش هر دو انبساط عضلانی آسیب رسان باشد.

حتی برای خوب تازه وارد هم به مقیاس کافی آسان است

در مقابل اسکات، فشار دهنده پا اجتناب کرده اند درجه استرس کمتری برخوردار است را انتخاب کنید و انتخاب کنید بازی را برای فراگیران به راحتی در دسترس است مکان ها. وفاداری اصولاً را انتخاب کنید و انتخاب کنید کمک به شکل حاضر شده توسط ماشین ها، به طور معمول، ممکن است برای فراگیران خوشایند باشد. به منظور شما عامل سنگینی را بلند کنید، خوب پرس پا ممکن است به تدریجی نگه از گرفتن ستون فقرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید کمر خواهید کرد کمک تدریجی.

خوب ماشین فشار را بخشی اجتناب کرده اند بازی شخصی قرار دهید

{افرادی که} مشتاق هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید مبتدیانی کدام ممکن است می خواهند ران را انتخاب کنید و انتخاب کنید ساق پا شخصی را افزایش دهند می توانند اجتناب کرده اند استفاده اجتناب کرده اند پرس پا فوق العاده درآمد ببرند. این می تواند یک بازی همزمان، همسترینگ، ۴ اوج را انتخاب کنید و انتخاب کنید ساق پا است. یکی اجتناب کرده اند مزایای استفاده اجتناب کرده اند پرس پا اینجا است کدام ممکن است خوب ورزش مناسب است. این می تواند یک ورزش پا مشکل برانگیز است کدام ممکن است در نتیجه تحمیل بسیاری از مختلف بافت های عضلانی در آن واحد تبدیل می شود.