لیستی از افسانه های کاهش وزن که باید درباره آنها بدانید


شما سفر کاهش وزن بسته به اینکه چگونه چرخ های آن را هدایت می کنید، می تواند پیچیده ترین باشد.

این فقط به این نیست که به شکل دلپذیری در بیایید یا مقداری چربی از بدن خود خارج کنید. در واقع، بسیار بیشتر از این است.

شما قرار است سلامت جسمانی خود را حفظ کنید و در کنار خلاص شدن از شر چیزهایی که برای شما خوب نیست، به نیازهای بدن خود نیز رسیدگی کنید.

با این اوصاف، در زیر لیستی از اسطوره های رد شده است که به احتمال زیاد در مسیر زندگی سالم با آنها مواجه خواهید شد.

بنابراین، بیشتر به پایین بروید، بخوانید، و روند تناسب اندام خود را صرفاً بر اساس حقایق علمی و واقعیت شکل دهید!

خوردن میان وعده بد است (افسانه)

تنقلات یکی از چیزهایی است که در طول سفر کاهش وزن شما به عنوان یکی از موارد کاملاً ممنوع شناخته می شود.

با این حال، مشکل واقعی در خوردن غذاهای مختلف نیست، بلکه در نوع مصرف شماست.

بله شما آن را درست خواندید!

شما هم با تنقلات سالم و هم ناسالم روبرو خواهید شد. همیشه بستگی به این دارد که چه کاری برای بدن خود انتخاب می کنید.

برای مثال، یک دست پر از بادام و میله های پروتئینی بر خلاف یک کیسه چیپس که از بازار برداشته می شود، به تغذیه شما آسیبی نمی رساند.

میله های گرانولا سالم با شکلات، موسلی با آجیل و میوه های خشک، نمای بالا عکس رایگان

فقط ماشین های سنگین به کاهش وزن کمک می کنند

چند بار از دوستانتان شنیده اید که می گویند تنها راه رسیدن به تناسب اندام این است که وارد یک حالت عجیب ورزشی شوید؟

ما مطمئن هستیم، بارها!

خوب،

همانطور که مربیان تناسب اندام در سراسر جهان دوست دارند اهمیت ماشین های سنگین را تجلیل کنند و از شما بخواهند ساعت ها را در باشگاه برای کاهش وزن بگذرانید، در واقع راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید انتخاب کنید.

به عنوان مثال، برای چربی شکمی، استفاده از چسب‌ها برای کاهش وزن با حفظ یک الگوی رژیم غذایی سالم، به اندازه دستگاه‌های موجود در باشگاه فوایدی را برای شما به ارمغان می‌آورد، اما بدون اینکه وقت شما را خرج کند.

نکته نیازهای بدن هر فرد است و سفر به سلامت و تناسب اندام متفاوت است.

بنابراین، چرا به جای پیروی کورکورانه از دیگران، چیزی را انتخاب نکنید که در کنار ارائه نتایج مثبت برای شما مناسب باشد؟

زن چاق با لباس ورزشی با نوار اندازه گیری

برای از دست دادن چربی ها آب بنوشید

حتما در طول زندگی خود نه یک بار بلکه بارها با این مورد برخورد کرده اید.

بنابراین، بیایید آن را درست کنیم تا شما را در مسیر درست کاهش وزن قرار دهیم.

شکی نیست که آب آشامیدنی فواید زیادی دارد. در واقع یکی از اجزای ضروری زندگی شما محسوب می شود.

با این حال، نوشیدن آب به شما در خلاص شدن از شر چربی اضافی یا چاقی کمک نمی کند.

شما را هیدراته نگه می دارد و مصرف مایعات را حفظ می کند، که برای سلامت اندام های داخلی بسیار مهم است.

اما کاهش وزن ربطی به بلعیدن لیتر آب ندارد.

کالری مهم است، کیفیت نه

تعریف اولیه کالری در واقع به ما می گوید که میزان انرژی دریافتی ما را نشان می دهد.

با این حال، این بدان معنا نیست که هیچ تفاوتی بین کالری فست فود و کالری غذاهای ارگانیک وجود ندارد.

هر غذایی که می خورید فرآیندهای مختلفی را طی می کند که به طور خودکار کیفیت انرژی آن را تغییر می دهد.

بنابراین، دفعه بعد که کسی به شما می گوید که نوع غذا برای کاهش وزن شما مهم نیست تا زمانی که کالری شماری خود را حفظ کنید، حقایق را بیان کنید و این افسانه را رد کنید.

از بالا کودک ناشناس پابرهنه با شلوار جین را که روی ترازو روی کف کاشی‌کاری‌شده حمام ایستاده است بچینید.

هیچ چربی خوب وجود ندارد

کلمه چربی به دلیل تأثیر بد بر سلامتی و همچنین کاهش وزن مشهور است.

با این حال، همه چربی هایی که مصرف می کنید آنقدر که فکر می کنید بد نیستند.

درست مانند کالری، ما در غذای خود چربی بد و خوب داریم.

موارد بد قطعا به قیمت سلامتی ما تمام می شود و مشکلات زیادی را برای ما ایجاد می کند. با این حال، چیزهای خوب در واقع آنهایی هستند که ذهن و بدن ما برای شکوفایی نیاز دارد.

کاهش وزن ساده است

وقتی صحبت از سلامتی، تناسب اندام و کاهش وزن می شود، هیچ مفهومی از فرآیند خطی وجود ندارد.

حقیقت این است که بدن شما به طور طبیعی مراحل مختلفی را طی می کند که در آن تغییرات غیرمنتظره ای را مشاهده می کند تا در طول زمان رشد کند.

بنابراین، علی‌رغم اینکه سعی می‌کنید همه چیز را برای از بین بردن این چربی‌های اضافی دنبال کنید، این احتمال وجود دارد که در برخی روزها، بیشترین نتایج پیش‌بینی‌شده را نخواهید دید.

با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید کاری را که شروع کرده اید متوقف کنید. در عوض، به سادگی به این معنی است که بدن شما به مراقبت منظم نیاز دارد زیرا به طور طبیعی در حال تکامل است.

برای نتایج سریع گرسنه بمانید

هیچ مطالعه ای وجود ندارد که ثابت کند خوردن کمتر کاهش وزن را تضمین می کند.

در واقع، بسیاری از مسائل مربوط به درست غذا نخوردن شما به وجود می آید.

برخی از این موارد عبارتند از سوءتغذیه، کمبود وزن، کمبود قدرت، عضلات و تأثیر بر سلامت استخوان و موارد دیگر.

در حقیقت، همه اینها به توجه به نیازهای بدن و حفظ یک رژیم غذایی سالم و همچنین سبک زندگی خلاصه می شود.

خط پایین:

گاهی اوقات مراقبت از خود می تواند کاملاً خسته کننده باشد.

و دلیل ساده این امر می تواند افسانه های مربوط به کاهش وزن و سایر موضوعات مرتبط با سلامتی باشد.

بنابراین، ما امیدواریم که لیست ذکر شده در بالا به شما کمک کند از آنچه که درست نیست دوری کنید و بر آنچه درست است تمرکز کنید.


رژیم لاغری سریع و بدون بازگشت