لاغری/ هشت فرآیند سرراست برای افت پوند



به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، «آماندا اورسل» کارشناس مصرف شده هشت فرآیند آسان برای افت پوند را بدین صورت راه اندازی شد می‌تنبل.

تا حد زیادی بیاموزید:

۱- افکار را انتخاب کنید و انتخاب کنید شکم را فریب دهید

ممکن است می‌توانید شخصی را فریب دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در نظر گرفته شده کنید بیش‌تر اجتناب کرده اند آن چه واقعا وعده های غذایی می‌خورید در جاری مصرف کردن هستید. خوب پیتزای فست فودی را همراه خود خوب پیتزای سوپرمارکتی عوض کنید سپس آن را همراه خود از گوجه فرنگی غول پیکر کنید. این ترفند به آثار هنری «کمیت سنجی» شناخته شده است.

۲- چرخه قند شخصی را مدیریت کنید

علم آرم می‌دهد کدام ممکن است میان وعده می‌تواند به افت پوند کمک تنبل هر دو مانع اجتناب کرده اند آن شود.

تنقلات قندی شبیه بیسکوئیت را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلوچه باعث افزایش قند در خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترشح انسولین می‌شود. این باعث کاهش قند خون می‌شود، با این حال یک بار دیگر ما را گرسنه می‌تنبل. در مقابل میان وعده‌های شکرداری، چون هات چاکلت را انتخاب کنید و انتخاب کنید نان بلژیکی می‌توانید اجتناب کرده اند بادام زمینی بیشترین استفاده را ببرید.

۳- در گذشته اجتناب کرده اند وعده های غذایی مصرف کردن آب بنوشید

روزی کدام ممکن است سعی می‌کنیم وزن کم کنیم بلعیدن آب هر دو مصرف کردن خوب کاسه سوپ پیش اجتناب کرده اند مصرف کردن وعده غذایی بی نظیر انرژی دریافتی ما را کاهش می‌دهد.

خوب بررسی آرم داده کدام ممکن است پیروی اجتناب کرده اند {این توصیه} آسان در نتیجه افت پوند اضافی ۲ کیلوگرمی در یک واحد فاصله ۱۲ هفته‌ای می‌شود.

این موضوع باعث می‌شود هر ۲ انتخاب آب هر دو سوپ راهی برتر برای افت پوند همراه خود حداقل امتحان شده باشند.

۴- غذاهای فرآوری شده را بلعیدن نکنید

<img id=”b” class=”i-amphtml-blurry-placeholder” src=”https://www.iscanews.ir/news/1138163/data:;base64,خوب آزمایش معاصر {انجام شده} توسط تیمی در موسسه سراسری بهداشت آمریکا آرم داد کدام ممکن است اشخاص حقیقی همراه خود مصرف کردن غذاهایی کدام ممکن است در مقابل همراه خود بسیاری از فوق العاده فرآوری شده کمتر فرآوری شده‌اند بافت سیری بیش‌تری می‌کنند، کمتر وعده های غذایی می‌خورند را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیش‌تر وزن کم می‌کنند.

۵- رژیم غذایی طبیعی

تعویض سرراست رژیم گوشتخواری همراه خود گیاهخواری باعث صرفه جویی در قیمت را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش بلعیدن انرژی می‌شود. هم چنین غذاهای دارای فیبر طبیعی میکرو ارگانیسم‌های روده ما را تنظیم می‌دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید در نتیجه افت پوند می‌شوند.<img id=”b” class=”i-amphtml-blurry-placeholder” src=”https://www.iscanews.ir/news/1138163/data:;base64,

خوب وعده غذایی اسپاگتی بلونز برای ادغام کردن ۶۰۰ خوب و دنج گوشت چرخ کرده گاو، خوب قوطی گوجه فرنگی، پیاز غول پیکر را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۵۰۰ خوب و دنج اسپاگتی برای هر وعده ۴۶۱ کیلو انرژی را برای ادغام کردن می‌شود.

مدل طبیعی آن ۶۰۰ خوب و دنج عدس کنسرو شده، قوطی گوجه فرنگی، پیاز، ۵۰۰ خوب و دنج اسپاگتی۲۸۱ کیلو انرژی را برای ادغام کردن می‌شود.

۶- پرانرژی بمانید

خوب پرسه زدن فوری، خوب ساعت کار خانه هر دو ضربه زدن همراه خود لیست موسیقی مورد کنجکاوی‌تان به مدت ۶۰ دقیقه شبیه به انرژی خوب مونتاژ تجهیزات گلف ورزشی را در ساعت می‌سوزاند.<img id=”b” class=”i-amphtml-blurry-placeholder” src=”https://www.iscanews.ir/news/1138163/data:;base64,

۷- تا حد زیادی بخوابید به همان اندازه کمتر بخورید

بررسی بر روی ۸۰ شخص دارای {اضافه وزن} کدام ممکن است در سال جاری آشکار شد نشان دادن کرد کدام ممکن است چگونه «خواب درست هر دو ضعیف آن باعث افزایش هر دو افت پوند می‌شود».

بررسی بیمارستان نهایی ماساچوست در آمریکا آرم داد کدام ممکن است {افرادی که} کمتر می‌خوابند انرژی بیشتری بلعیدن می‌کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید تا حد زیادی تمایل دارند غذاهای پر انرژی را در مقابل همراه خود {افرادی که} مدت تمدید شده‌تری می‌خوابند بلعیدن کنند. مشاوران اجتناب کرده اند ما می‌خواهند کدام ممکن است در صورت امکان شش به همان اندازه هشت ساعت در عصر را برای خواب هدف‌گذاری کنیم.

۸- آشپزخانه را ببندید

تحقیقات آرم داده {افرادی که} دیرتر در روز وعده های غذایی می‌خورند نسبت به {افرادی که} این سیستم افت پوند مشابهی دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید وعده‌های غذایی بی نظیر شخصی را زودتر می‌خورند وزن کمتری اجتناب کرده اند کف دست می‌دهند.

به {افرادی که} رژیم می‌گیرند طرفدار می‌شود کدام ممکن است وعده های غذایی را در یک واحد بازه روزی خاص شبیه بین ساعت ۷ صبح به همان اندازه ۹ عصر بلعیدن کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید کف دست کم ۲ ساعت در گذشته اجتناب کرده اند خواب اجتناب کرده اند مصرف کردن خودداری کنند.

انتهای پیام/