غذا و سرطان سینه

غذا یا رژیم غذایی نمی تواند سرطان سینه را درمان کند. اما برخی از مواد غذایی وجود دارند که می توانند بدن شما را سالم تر کنند و سیستم ایمنی شما را برای مبارزه با خطر ابتلا به این نوع سرطان تقویت کنند. اما اگر برای مبارزه با سرطان سینه فقط غذا را حساب کنیم، اشتباه محض خواهد بود. کل سبک زندگی شما با احتمال ابتلا به این نوع سرطان مرتبط است.

برای کاهش احتمال ابتلا به سرطان سینه، زنان باید وزن مناسب خود را حفظ کنند. اگر زنی اضافه وزن دارد، باید دستورالعمل های مناسبی برای حفظ و حفظ وزن مناسب ارائه شود. زنان دارای اضافه وزن باید برای این موضوع از پزشک متخصص کمک بگیرند. فعالیت بدنی منظم و حفظ عادت غذایی سالم مفید خواهد بود. میوه ها، سبزیجات، آب کافی و کاهش کالری، غذاهای ناسالم و غذاهای سرخ شده از خطر ابتلا به سرطان سینه جلوگیری می کند.

غذا نقش مهمی در مقابله با سرطان دارد. هنگامی که می خواهید غذای خود را بخورید، باید سعی کنید در مورد آن محتاط و صبور باشید. به جای گرفتن دو شیرینی، یکی را بردارید! خوردن سبزیجات زیاد را در نظر بگیرید. غذاهای فیبردار بسیار مفید هستند زیرا پتانسیل مبارزه با سرطان را در بدن دارند. سالاد بخورید زیرا برای همه ما مفید است. برای محافظت از سرطان سینه، می توانید از تمام سبزیجات چلیپایی (کلم، گل کلم، کلم بروکلی، بروکسل، کلم) استفاده کنید. سبزی با برگ تیره (کلم پیچ، کلم، اسفناج)؛ گوجه فرنگی و هویج. یک چیز مهم دیگر خواب کافی است. دانشمندان دریافتند که خواب ناکافی یا خواب کمتر، خواب بیشتر باعث اضافه وزن افراد می شود. اما خواب کافی شش ساعته برای همه ما اجباری است. آب بنوشید و از نوشیدنی های سفت، شراب و حتی نوشابه خودداری کنید، به جای این نوشیدنی ها از آب میوه استفاده کنید. از مصرف زیاد شکر خودداری کنید.

نوشیدن الکل ثابت ترین عامل خطر برای سرطان سینه است و ثابت شده است. مطالعه بهداشت پرستاران هاروارد و بسیاری دیگر اخیراً نشان داده است که مصرف بیش از یک نوشیدنی الکلی در روز می تواند خطر ابتلا به سرطان سینه را ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش دهد. الکل نه تنها بر سرطان سینه تاثیر دارد بلکه عامل مرگ نارس و پیری زودرس است.

باید کمی به شکم خود استراحت دهید. شما باید دو تا سه ساعت پس از خوردن یک وعده غذایی بزرگ ناشتا باشید. این سیستم ایمنی شما را تقویت می کند و به عملکرد معده شما کمک می کند. فقط نگیرید و نخورید. ما باید از این گرایش دوری کنیم. هنگام غذا خوردن صبور باشید و همیشه مراقب باشید. هنگام راه رفتن غذا نخورید. با حوصله غذا بخورید و روی غذا خوردن خود تمرکز کنید.