سیستم ایمنی خود را به طور طبیعی تقویت کنید

رشته پزشکی به طور سنتی از ارزش و امکانات درمان های طبیعی دوری می کند. این احتمال که غذاها و مواد مغذی می توانند بر سلامت تأثیر مثبت بگذارند به اندازه جراحی با کمک رایانه در اواخر نیمه قرن بیستم غریب بود. از آنجایی که برخی از پزشکان به تنهایی شروع به آزمایش این داروها کردند، بسیاری به نتایج مثبتی دست یافتند و شروع به یافتن راه هایی برای گنجاندن آنها در عمل خود کردند.

مرکز بلاک برای درمان یکپارچه سرطان از تغذیه در بسیاری از برنامه های درمانی فردی خود برای بیماران خود استفاده می کند. تحقیقات در این زمینه در حال افزایش است. مشخص شده است که خوردن انواع چربی ها و پروتئین های نامناسب که معمولا در منابع حیوانی یافت می شوند، از جمله روغن های غنی از امگا ۶، در واقع می تواند سلول ها را ملتهب کند و محیطی مناسب برای سرطان ایجاد کند. مثل یک جنگل خشک است که به سادگی منتظر یک جرقه است. در مقابل، تحقیقات نشان داده است که رژیم‌های غذایی غنی از گیاهان و ماهی‌های سردآبی، که سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ هستند، ممکن است جنگل را مرطوب کرده و با کاهش التهاب، جرقه‌های سرطان را کاهش دهند.

افرادی که قبلاً سرطان دارند ممکن است از تغذیه نیز کمک بگیرند. رژیم غذایی مناسب ممکن است اثرات مضر شیمی درمانی و اشعه را کاهش دهد. برچسب‌های تغذیه‌ای روی غذاهای طبیعی در فروشگاه‌های مواد غذایی پیدا نمی‌کنید. گوجه فرنگی، کلم پیچ و قارچ مانند اکثر غذاهای فرآوری شده بخش بازاریابی ندارند.

۱۰ ابر غذای زیر باید بخشی از هر رژیم غذایی باشد.

سیر– این ارگانوسولفات سم زدایی قوی است. سیر بدن را از مواد شیمیایی باقی مانده از مواد مخدر و آلاینده ها، دود سیگار و الکل پاک می کند.

توفو– محصولی از سویا با تمام فواید سایر حبوبات. همچنین به تثبیت سطح قند خون برای جلوگیری از دیابت کمک می کند و به کسانی که قبلاً با آن دست و پنجه نرم می کنند کمک می کند. توفو سرخ کردنی ممکن است خوردن آن را آسان‌تر کند.

قارچ– تحریک سیستم ایمنی اثر مثبت بتا گلوکان است که در قارچ مایتاکه و شیتاکه به وفور یافت می شود. آنها همچنین سرشار از پروتئین بازدارنده سلول سرطانی، لکتین هستند.

بلوبری– سرشار از آنتی اکسیدان‌ها، این جواهرهای آبی گرد همچنین حاوی فلاونوئیدها هستند که با تقویت سیگنال‌های عصبی در مغز به باهوش‌تر شدن شما کمک می‌کنند. انواع وحشی توت ها دارای بیشترین آنتی اکسیدان هستند.

کلم پیچ– کلم پیچ توسط برخی، سالم ترین غذای روی زمین نامیده می شود. سرشار از ایزوتیوسیانات است که یک ماده شیمیایی گیاهی است که به سرکوب رشد تومورها کمک می کند. کلم پیچ همچنین حاوی ترکیبات نیتروژنی به نام ایندول است که مانع از تبدیل ضایعات به سلول های سرطانی می شود.

بذر کتان– دانه کتان سرشار از آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب امگا ۳ است. یکی از آن آنتی اکسیدان ها، لیگنان، به کند کردن رشد تومور کمک می کند. اگر بذر کتان ترک خورده در دسترس نیست، ممکن است آن را کامل بخرید و خودتان آسیاب کنید. می توانید آن را روی غذاها بپاشید تا دریافت امگا ۳ و آنتی اکسیدان خود را افزایش دهید.

لوبیا– رادیکال های آزاد اتم های ناپایداری هستند که باعث آسیب به بافت می شوند و با سرطان مرتبط هستند. حبوبات مانند گاربانزو و لوبیا قرمز دارای ساپونین بالایی هستند که از DNA شما در برابر حمله این رادیکال های آزاد محافظت می کند.

هویج– هویج سرشار از بتاکاروتن است که به پیشگیری از بسیاری از انواع سرطان کمک می کند. آنها همچنین فالکارینول را فراهم می کنند که رشد سلول های سرطانی را سرکوب می کند.

گوجه فرنگیها– گوجه فرنگی رسیده سرشار از لیکوپن است، یکی دیگر از مواد شیمیایی گیاهی با خواص آنتی اکسیدانی قوی. گوجه فرنگی همراه با لیکوپن حاوی اسید گلوتامیک (یک اسید آمینه) است که با لیکوپن ترکیب می شود و از سرطان پروستات جلوگیری می کند. گوجه فرنگی های ارگانیک با رنگ قرمز تیره را می توان در بازارهای کشاورز یا فروشگاه های مواد غذایی ارگانیک یافت.

توت فرنگی– توت فرنگی سرشار از اسید فولیک است که به مراقبت از آمین های بسیار سرطان زا که هنگام پختن گوشت ها روی حرارت بالا تولید می شود، کمک می کند. کسانی که دوست دارند گوشت هایشان را کبابی کنند یا خوب بپزند، واقعاً می توانند از توت فرنگی بهره ببرند. توت فرنگی به دلیل تمایل زیاد به جذب آفت کش ها، برای کاهش جذب آلاینده ها باید ارگانیک خریداری شود.