سرطان سینه و نحوه جلوگیری از آن از طریق رژیم غذایی

اغلب گفته می شود که مهمترین عنصر در رژیم غذایی مدیترانه ای روغن زیتون فرابکر است. با این حال، برخی استدلال می کنند که. بیشتر بدنام رژیم مدیترانه ای بر خلاف سایر رژیم های غذایی پرطرفدار که معمولاً از طریق وسایل نقلیه تجاری هدف تبلیغاتی خود را دریافت می کنند، به دلیل تحقیقات است. این واقعیت باقی می ماند که به سختی کسی متوجه رژیم غذایی مدیترانه ای می شود، به جز یافته های بسیار رضایت بخشی که از دانشگاه ها و بنیادهای تحقیقاتی مواد غذایی در سراسر جهان به دست آمده است.

دلیلی که در ابتدا به روغن زیتون فرابکر اشاره کردم این است که همیشه در هر یک از کشورهایی که برچسب استفاده از رژیم غذایی را دارند، وجود دارد. شما فکر می کنید که این باعث می شود رژیم غذایی پرچرب باشد. کالری دریافتی از رژیم غذایی مدیترانه ای که از چربی حاصل می شود بیش از ۳۰ درصد است. با این حال، تمام چربی ۱۰۰٪ چربی غیر اشباع است و محصول روغن زیتون است. این بدان معناست که (به طور کلی) چربی حاصل از روغن زیتون فوق بکر یک نوع چربی سالم است.

از زاویه ای دیگر به این معناست که چربی زیتون باعث عواقب ناسالم نمی شود که گفته می شود از چربی حیوانی ناشی می شود. این نیز توسط چندین مطالعه علمی در ایالات متحده و اروپا در دهه گذشته تأیید شده است که نشان می دهد روغن زیتون فرابکر و رژیم غذایی سرشار از میوه ها و سبزیجات می تواند در کاهش بروز سرطان سینه در زنان مؤثر باشد.

روغن زیتون فوق بکر با روغن زیتون معمولی متفاوت است زیرا روغن زیتون فوق بکر از اولین له شدن به دست می آید. در نتیجه بسیاری از مواد مغذی را حفظ می کند. اگر تصمیم دارید با رژیم غذایی مدیترانه ای کار کنید، عاقلانه است که فقط روغن زیتون بکر بخرید و آن را به یک نظم تبدیل کنید.

امیدوارم این جزئی از دانش کمک کند.