زمینه های کالری برای کمبود فقط BMI: تغذیه


سلام به همه،

من در حال ساختن یک برنامه عمومی برای کاهش چربی + افزایش عضلات بدون چربی هستم. می خواستم بدانم مقادیر مربوط به محدوده BMI زیر چقدر باید باشد.

کمبود وزن (زیر 18.5) –

عادی (18.5 تا 24.9) – 1600-1800 کیلو کالری (دستور العمل ها در حال حاضر بر اساس این BMI مدل شده اند)

اضافه وزن (25 – 29.9):

چاقی 1 (بیش از 30):

مشتریان سن ، وزن و قد خود را نشان می دهند و تنها با استفاده از BMI می خواهم برنامه غذایی خود را برای آنها تهیه کنم تا در هفته 1 کیلوگرم وزن کم کنند. برنامه های غذایی متعادل خواهد بود و من با یک تیم 5 نفره از RD کار می کنم اما به نظر می رسد که همه آنها در محدوده وسیعی ارزش های متفاوتی دارند. یکی از آنها واقعا برای افراد دارای اضافه وزن و چاقی کالری را به بالای 2000 رسانده است و این مایه شرمساری است زیرا من نمی خواهم مشتریانم به جای کاهش وزن ، وزن خود را افزایش دهند.

من همچنین جلسات کاری ارائه می دهم و آنها 5-6 روز در هفته و سطح خاص هستند. منتظر ورودی های ارزشمند همه شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید