رژیم غیر رسمی پروتوسل

پروتوسل یک درمان جایگزین غیر سمی سرطان است. این روش کمی متفاوت از سایر درمان‌های جایگزین عمل می‌کند، زیرا با تلاش برای تقویت سیستم ایمنی بدن کار نمی‌کند تا سیستم ایمنی طبیعی شما بتواند با سرطان شما مبارزه کند. پروتوسل مستقیماً روی سلول‌های سرطانی اثر می‌گذارد و آنها را از ATP (آدنوزین تری فسفات) محروم می‌کند، که به این ترتیب سلول‌های سالم و سلول‌های سرطانی انرژی الکتریکی خود را دریافت می‌کنند.

اکثر درمان‌های جایگزین غیر سمی سرطان به تغییرات رژیم غذایی سفت و سخت برای تقویت سیستم ایمنی نیاز دارند. برخی از این تغییرات رژیم غذایی عبارتند از تغییر رژیم غذایی قلیایی، گیاهخواری و محدود کردن غذاهای با گلیسمی بالا. این نوع رژیم‌ها با Protocel نیز کار می‌کنند، اما این نگرانی اصلی نیست. نگرانی اصلی رژیم غذایی در هنگام استفاده از پروتسل، محدود کردن خوردن غذاهایی است که در واقع با پروتوسل تداخل دارند و می توانند باعث بی اثر شدن آن شوند.

۳ نگرانی اصلی رژیم غذایی عبارتند از:

ویتامین سی

سلنیوم

ویتامین E

اول، ویتامین C، کارشناسان Protocel می گویند که بیش از ۱۰۰ میلی گرم مصرف نکنید. در روز هیچ گونه مرکبات یا آب میوه مصرف نکنید. شما فقط می توانید یک جستجوی اینترنتی انجام دهید تا محتوای ویتامین C میوه ها و سبزیجاتی که دوست دارید بخورید را بیابید. خیلی ساده به نظر می رسد. سعی کنید هر روز هم مقداری میوه و هم سبزیجات مصرف کنید. یک چیز دیگر، می توانید سبزیجات پخته شده بخورید، زیرا پختن سبزیجات شما تا حد زیادی ویتامین C را از بین می برد.

وقتی صحبت از ویتامین E و سلنیوم به میان می آید، همه چیز کمی روشن است. در حالی که مشخص شده است که ویتامین E و سلنیوم با پروتسل تداخل دارند، کارشناسان دقیقاً مطمئن نیستند که چقدر می توان به طور ایمن مصرف کرد. من ۱۰ غذای برتر با بالاترین میزان ویتامین E و سلنیوم را لیست می کنم و سپس بر اساس تجربیات خودم توصیه هایی را ارائه می کنم.

۱۰ غذای برتر سرشار از سلنیوم

۱. آجیل برزیلی

۲. صدف، صدف، صدف و صدف

۳. کبد

۴. ماهی از جمله کنسرو تن ماهی

۵. تخمه آفتابگردان

۶. سبوس، گندم، برنج و یولاف شامل جوانه گندم است

۷. خاویار

۸. بیکن و گوشت خوک

۹. خرچنگ و خرچنگ

۱۰. میگو

من می‌خواهم بر اساس تحقیقات و تجربه خودم، دستورالعمل‌هایی در مورد سلنیوم به شما ارائه دهم. اول از همه، آجیل برزیلی از نظر محتوای سلنیوم خارج از نمودار است، بنابراین توصیه می کنم کاملاً از خوردن آجیل برزیلی خودداری کنید. هر چیز دیگری در این لیست را می توان در حد اعتدال خورد. اجازه دهید منظورم را از “در حد اعتدال” تعریف کنم. بیش از دو بار در هفته، و سپس فقط در مقادیر کم. به عنوان مثال، کنسرو ماهی تن، بیش از ½ فنجان. هنگام مصرف هر نوع سبوس، بیش از ½ فنجان نباشد. هر نوع ماهی، میگو یا گوشت خوک، مقداری به اندازه مشت شما یا یک دسته کارت یک قانون خوب است، اما باز هم بیشتر از دو بار در هفته نیست.

۱۰ ماده غذایی سرشار از ویتامین E

۱. روغن جوانه گندم

۲. تخمه آفتابگردان

۳. کره بادام

۴. بادام

۵. روغن آفتابگردان

۶. روغن گلرنگ

۷. فندق

۸. کره بادام زمینی

۹. بادام زمینی

۱۰. اسفناج پخته شده

دستورالعمل های ویتامین E مانند سلنیوم است. روغن جوانه گندم تقریباً خارج از نمودار است، بنابراین من قطعاً از آن دور می مانم، (و به طور کلی جوانه گندم برای این موضوع. ) هر چیز دیگری را می توان در حد اعتدال مصرف کرد. من فکر می کنم نکته مهم در اینجا مصرف وعده های کوچک است. بیشتر موارد ذکر شده آجیل و دانه ها هستند، بنابراین می توانم بگویم که بیش از یک اونس یا حدود ۲ قاشق غذاخوری و سپس بیش از یک بار در روز نباشد. من شخصاً غذاهای پایین لیست را انتخاب می کنم و از غذاهای بالای این لیست اجتناب می کنم. به عنوان مثال، برای کاربران پروتسل، کره بادام زمینی بهتر از کره بادام است زیرا ویتامین E کمتری دارد.

حالا می‌خواهم در مورد رژیم غذایی خودم که در پروتسل برای درمان سرطان سینه‌ام استفاده می‌کنم، به شما بگویم. من مطمئن نیستم که هنوز همه چیز را فهمیده‌ام، و هنوز در منحنی یادگیری هستم، بنابراین بهترین اطلاعاتی را که می‌توانم در اختیار شما قرار می‌دهم.

اول از همه باید از مصرف شکر تصفیه شده خودداری کنید. همچنین باید از آرد سفید، برنج سفید و ماکارونی خودداری کنید، (می توانید ماکارونی غلات کامل یا برنج قهوه ای داشته باشید.) این به این دلیل است که سلول های سرطانی دوست دارند از شکر تغذیه کنند. خوشبختانه، جایگزینی شکر با یک جایگزین سالم مانند استویا، قربانی کردن شکر را بسیار آسان می کند.

برای صبحانه معمولاً یک پنکیک گندم سیاه با مقداری میوه تازه روی آن یا موز برش داده شده یا تمشک می‌خورم. دلیلش این است که اتفاقاً همان چیزی است که من دوست دارم بخورم، اما امکانات بی پایانی وجود دارد. شما می توانید تخم مرغ و نان تست غلات کامل، بلغور جو دوسر، نان شیرینی کامل و پنیر خامه ای، گندم سیاه یا پنکیک غلات کامل، تقریباً هر چیزی که دوست دارید میل کنید به شرط اینکه از دستورالعمل هایی که من لیست کرده ام پیروی کنید.

برای ناهار تقریباً همیشه مرغ یا مقداری گوشت گاو فاقد هورمون می‌خورم. باز هم، انعطاف پذیری زیادی با آنچه می توانید با آن داشته باشید وجود دارد. من قصد دارم برخی از انتخاب هایی را که دوست دارم لیست کنم، اما تا زمانی که در دستورالعمل ها بمانید، می توانید تا حد زیادی از غذاهای مورد علاقه خود لذت ببرید. شاید لازم باشد کمی آنها را تغییر دهید تا کمی سالم تر شوند، مانند جایگزین کردن استویا به جای شکر و آرد گندم کامل به جای آرد سفید. در اینجا آمده است:

۱. ساندویچی که با نان حزقیال ۴:۹ یا نان سبوس دار درست شده است

۲. سالاد با کاهو یخ، یک مشت بادام هندی یا بادام، انگور، پنیر بز و سس بدون شکر.

۳. سوپ سبزیجات خانگی یا فلفل قرمز

۴. تاکو، توستادا یا یک بوریتو که با تورتیلاهای حزقیال ۴:۹ درست شده است.

۵. همبرگر با یک نان شیرینی بدون شکر غلات کامل.

۶. بیشتر سبزیجات پخته شده، (من به ندرت کلم بروکلی تازه یا پخته شده یا سیب زمینی شیرین پخته می خورم، زیرا دارای ویتامین C نسبتاً بالایی هستند، اگرچه گاهی اوقات در مقادیر کم خوب است، یعنی ۱/۲ فنجان.)

برای شام بیشتر گیاهخوار می مانم، البته نه همیشه. من به انواع حبوبات علاقه دارم. من سوپ عدس کشنده، لوبیا سیاه و باقالی درست می کنم. من در واقع خوردن غذاهای سالم را دوست دارم، اما اگر شما مانند من اهل سلامتی نیستید، خوب است، واقعاً انعطاف پذیری زیادی وجود دارد تا بتوانید همچنان از بیشتر غذاهای مورد علاقه خود لذت ببرید. فقط دستورالعمل های کلی را که فهرست کرده ام دنبال کنید. در زیر لیستی از برخی از چیزهایی که برای شام می خورم آمده است:

۱. سوپ عدس، سوپ نخود فرنگی، یا سوپ سبزیجات، (سوپ سبزیجات من داخل آن گوشت است.)

۲. پیتزای تهیه شده با تورتیلای حزقیال ۴:۹، سس پیتزا و موزارلا.

۳. اسپاگتی غلات کامل با قارچ و سبزیجات سرخ شده در سس.

۴. تخم مرغ آب پز، یک سیب، ماست ساده مخلوط با وانیل و استویا، و یک کلوچه خانگی، (تهیه شده با آرد گندم کامل و استویا).

۵. لوبیا سیاه و برنج قهوه ای با میوه کم ویتامین C (هلو، گلابی یا سیب).

۶. نان تست حزقیال ۴:۹ با کره بادام زمینی طبیعی بدون شکر.

۷. ارزن، (غلاتی شبیه برنج اما سالم تر.) و باقلا آسیاب شده و مرغ ترشی شده.

من همیشه نظم و انضباط برای خوردن رژیم غذایی کامل پروتوسل را ندارم. من هر روز ۲ فنجان قهوه، ۱ فنجان صبح و ۱ فنجان بعد از ظهر مینوشم. قهوه با پروتوسل تداخلی ندارد اما اکثر رژیم های غذایی سرطانی قهوه را به شدت ممنوع می کنند. خوب بودن هنگام غذا خوردن در رستوران هم سخت است و گاهی ۲ یا ۳ تکه پیتزا را شال می اندازم. همچنین شناخته شده‌ام که اولین بار وارد سبد چیپس در رستوران مکزیکی می‌شوم. من همچنین گهگاه پپسی رژیمی را با پسرم به اشتراک می گذارم. شیرینی ها من را زیاد وسوسه نمی کنند، اما گاهی اوقات بستنی بدون قند شیرین شده با Splenda یا حتی چند لقمه کیک یا کلوچه می خورم. من واقعاً سعی می‌کنم این نوع تقلب آشکار را به حداقل برسانم و معمولاً فقط یک یا دو بار در هفته اشتباه می‌کنم.

یکی از مواردی که من نسبت به آن کاملاً منظم هستم این است که مطمئن شوم پروتسل را با معده خالی مصرف می کنم. من همیشه پروتوسل را حداقل ½ ساعت یا ترجیحاً ۴۵ دقیقه قبل و بعد از غذا مصرف می کنم. من همچنین تن ها آب خالص می نوشم.

بنابراین می‌توانید ببینید که رژیم غذایی‌تان در حین استفاده از پروتسل انعطاف‌پذیری زیادی دارد، و فضای زیادی برای لذت بردن از غذاهای مورد علاقه‌تان وجود دارد، فقط با چند تنظیم مانند تغییر به استویا به جای شکر و آرد گندم کامل به جای آرد سفید. من متوجه شده ام که ایجاد این تغییرات کوچک در رژیم غذایی من بسیار بدون درد است و من از خوردن غذاهای مورد علاقه ام محروم نمی شوم. این فقط یک دستورالعمل کلی است و من ادعا نمی‌کنم که همه پاسخ‌ها را می‌دانم، اما می‌خواستم اطلاعاتی را که کشف کرده‌ام به اشتراک بگذارم تا بهترین شانس را برای دستیابی به موفقیت در حین استفاده از Protocel به شما بدهم.

رژیم لاغری سریع و بدون بازگشت