درمان التهاب با غذا – پزشک سلامت


برخی از مواد معدنی و مواد ذکر شده در بحث در مورد غذاهای ضد التهابی عبارتند از آنتوسیانین، کورکومین، اسیدهای چرب امگا ۳ و رسوراترول. آیا به نظر شما دشوار است؟ در واقع! با این حال، همه چیز نباید اینقدر گیج کننده باشد.

ماهی سالمون، آووکادو، بادام و روغن زیتون همگی نمونه هایی از چربی های مغذی و سالم هستند که در مرکز یک رژیم غذایی ضد التهابی قرار دارند. این برنامه غذایی هفت روزه ضدالتهاب برای کودکان نوپا، غذاهایی را که باید در اولویت قرار گیرند مشخص می‌کند و وعده‌های غذایی سالم و بدون عارضه را برای کل هفته با منوهای کاهش‌یافته ارائه می‌کند، که پخت آن‌ها را حتی در روزهای شلوغ آسان می‌کند.

برخی از مواد معدنی و مواد ذکر شده در بحث در مورد غذاهای ضد التهابی عبارتند از آنتوسیانین، کورکومین، اسیدهای چرب امگا ۳ و رسوراترول. آیا به نظر شما دشوار است؟ در واقع! با این حال، همه چیز نباید اینقدر گیج کننده باشد. ماهی سالمون، آووکادو، بادام و روغن زیتون همگی نمونه هایی از چربی های مغذی و سالم هستند که در مرکز یک رژیم غذایی ضد التهابی قرار دارند.

این برنامه غذایی هفت روزه ضدالتهاب برای کودکان نوپا، غذاهایی را که باید در اولویت قرار گیرند مشخص می‌کند و وعده‌های غذایی سالم و بدون عارضه را برای کل هفته با منوهای کاهش‌یافته ارائه می‌کند، که پخت آن‌ها را حتی در روزهای شلوغ آسان می‌کند. تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که بیماری قلبی، در میان سایر بیماری‌ها، به التهاب مزمن بازمی‌گردد.

برنامه غذایی ضد التهابی بسیار شبیه به رژیم غذایی مدیترانه ای است که بسیار محبوب و برای سلامتی مفید است. هر دو بر خوردن انواع غذاهای تازه و کامل و کاهش غذاهای فرآوری شده، گوشت قرمز و شیرینی های اضافه تاکید دارند. رژیم ضد التهابی با تأکید بر مصرف غذاهایی که از نظر علمی برای کاهش التهاب به اثبات رسیده است، مانند سبزیجات برگ‌دار تیره، انواع توت‌ها و سبزیجاتی مانند گیلاس، انار، انواع توت‌ها و چغندر تا حدودی متفاوت از رژیم غذایی معمولی است.

منبع: netdoctor.co.uk

غذاهای ضد التهاب

غذاهایی که حاوی مواد غذایی کم هستند و باعث التهاب می شوند، غذاهای ضد التهابی نامیده می شوند. هنگامی که به یک برنامه غذایی ضد التهابی پایبند هستید و غذاهای ضد التهابی تهیه می کنید، می توانید علائم را کاهش دهید و به خوبی بیماری های خود ایمنی را درمان کنید، چرخه خود را تنظیم کنید، اضطراب و التهاب را کاهش دهید و بسیاری موارد دیگر.

دلایلی که چرا از رژیم غذایی آهسته پیروی می کنم

این چیزی است که من آن را رژیم ضد التهابی خود می نامم زیرا ساده ترین توضیح است. اما برای من فقط غذا نیست. این یک روش زندگی، یک درمان برای بیماری، راهی برای بهبود سلامت و رفاه است. این رژیم به من کمک می کند بر PCOS، روده نشت کننده، IBS، آکنه و اضطراب غلبه کنم. علاوه بر خوردن غذاهای ضد التهاب، مصرف غذاهای مغذی و کامل را افزایش داده ام.

آنچه می خوریم با میزان تغذیه بدن ما ارتباط مستقیم دارد. به همین دلیل زندگی حرفه ای و شخصی من موفق است و احساس می کنم در حال انجام رسالت زندگی ام هستم. لطفاً درک کنید که این یک انتخاب باینری مانند بسیاری از “غذاهای” دیگر نیست. این روشی است که من برای انجام کارها انتخاب می کنم.

التهاب مزمن دقیقا چیست؟

احتمالاً قبلاً این عبارت را شنیده اید، اما ممکن است چیزی که می خورید را با احساس کلی خود مرتبط نکنید. درد و قرمزی پوست اغلب به عنوان استعاره ای برای التهاب استفاده می شود. این واکنش دفاعی سیستم ایمنی بدن در برابر یک تهدید خارجی است.

التهاب حاد برای محافظت از بدن ما خوب است، اما التهاب مزمن خوب نیست. وقتی بدن ما برای مدت طولانی متورم است، در واقع از درون خود را نشان می دهیم. یبوست، اسهال، آرتریت، آسم، آلرژی، سندرم روده تحریک پذیر، پریود نامنظم و سایر علائم از جمله راه هایی است که می تواند در افراد ایجاد شود.

منبع: menshealth.com

التهاب مزمن چه تاثیری بر هورمون ها دارد؟

التهاب مزمن چیزی بیش از درد و تورم است. ارتباط با کل بدن نیز یک تمرکز است. در نتیجه، التهاب می تواند باعث اختلال جدی در چرخه قاعدگی زنان شود. هورمون ها نقش مهمی در تسهیل ارتباط بین قسمت های مختلف بدن دارند. وقتی صحبت از پریود می شود، هورمون ها نقش مهمی در ارتباط دارند.

اهمیت محدود کردن تورم

از آنجایی که التهاب مزمن طبیعی نیست، کاهش سطح آن در بدن مهم است. ممکن است وقتی آنجا هستید در بهترین شرایط جسمی و روحی نباشید. مشکلاتی مانند موارد ذکر شده در بالا را می توان با کاهش سطح التهاب کاهش یا کاهش داد. اگر تورم نداشته باشید، احساس خوبی خواهید داشت. هنگامی که در قدرت خود هستید، در حال انجام ماموریت خود در زندگی هستید و قدرت کافی برای سرازیر شدن به جهان را دارید. اثرات آن گسترده خواهد بود.

ورزش

تحقیقات جدید به فهرست طولانی از مزایای سلامتی که با ورزش منظم به دست می‌آیند اضافه می‌کند. طبق یک مطالعه جدید، ۲۰ دقیقه ورزش می تواند اثرات ضد التهابی داشته باشد. انتخاب یک ورزش تیمی می تواند راهی عالی برای فعال ماندن باشد زیرا تیمی خواهید داشت که شما را متمرکز و پاسخگو نگه می دارد. فوتبال/فوتبال یک ورزش تیمی عالی برای شروع است. برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای فوتبال می توانید به سایت Lordping.co.uk مراجعه کنید.

ساده ترین رژیم های ضد التهابی برای پیروی چیست؟

به جای کاهش، دوست دارم به این فکر کنم که چه چیزی می توانم به رژیم غذایی خود اضافه کنم. وقتی روی چیزهایی که باید بخورم تمرکز می کنم، درد از بین می رود. برخی از غذاهایی که کار خوبی برای کاهش التهاب دارند در زیر فهرست شده اند. رادیکال های آزاد ضد التهابی توسط آنتی اکسیدان های زیادی که در سبزیجات چلیپایی از جمله کلم پیچ، کلم، بوک چوی و کلم بروکلی یافت می شوند، خنثی می شوند.

ویتامین C، فولات و منیزیم تنها تعدادی از مواد مغذی مهم موجود در سبزیجات هستند. آنها سوخت برای باکتری های مفید در سیستم گوارشی فراهم می کنند و حاوی فیتونوترینت های ضد التهابی هستند. میوه ها برای التهاب مفید هستند زیرا فیبر و آنتی اکسیدان بالایی دارند. برای خرید محصولات رنگین کمان از جمله سیب، زغال اخته، انار و موز تلاش کنید.

غلات: کینوا، برنج، آمارانت و جو دوسر بدون گلوتن را در اولویت قرار دهید که همه آنها به طور طبیعی بدون گلوتن هستند. غذاهایی مانند ماهی قزل آلا، آووکادو، روغن نارگیل و دانه ها منابع خوبی از چربی های سالم امگا ۳ هستند. خواص ضد التهابی و افزایش دهنده طعم ادویه ها مدت هاست که شناخته شده است. زنجبیل، سیر، دارچین و زردچوبه همگی ادویه های عالی هستند. غذاهای سرخ شده برای سلامت روده مفید هستند زیرا حاوی باکتری های پروبیوتیک مفید هستند. غذاهای تخمیر شده یکی از غذاهای مورد علاقه من هستند.

منبع: thelemonway.com

التهاب آورترین غذاها کدامند؟

شکر باعث التهاب در کبد می شود که توانایی بدن در پاسخ به انسولین را کاهش می دهد. و (برای همه شما زنان بیرون!)، انسولین اضافی می تواند در تخمک گذاری اختلال ایجاد کند. مخلوطی از نوشیدنی های الکلی و نوشیدنی های شیرین یک شکل بسیار رایج نوشیدن است.

علاوه بر این، الکل باعث مقاومت به انسولین، تخریب فلور روده، جذب ضعیف مواد مغذی، تجزیه سمی و کاهش مولکول ضد التهابی گلوتاتیون می‌شود که همگی به آتروفی هیپوکامپ کمک می‌کنند. واکنش افراد مختلف به گلوتن متفاوت است، اما مطالعات نشان داده است که از هر ده زن حدود شش زن پس از خوردن گلوتن یا گندم دچار التهاب می شوند.

بعد از گلوتن، لبنیات شایع ترین علت واکنش های نامطلوب به برخی غذاها است. پروتئینی به نام کازئین A1 در شیر وجود دارد که باعث التهاب می شود زیرا سیستم ایمنی بدن را برای تولید گلبول های سفید تحریک می کند.

حساسیت های غذایی

اگرچه عدم تحمل گندم و لبنیات از شایع ترین موارد است، اما دلایل منحصر به فرد دیگری نیز برای ناراحتی های دستگاه گوارش وجود دارد. با توجه به اینکه ما چه کسی هستیم، مهم است که از تأثیر غذاهای مختلف بر بدن شما آگاه باشیم. هنگامی که غذاهای خاصی با تحریک باکتری های روده و ایجاد التهاب پوشش روده باعث واکنش “ایمونولوژیک” می شوند، به این حساسیت غذایی می گویند.