بحث سرطان و کوئرستین

آیا کورستین واقعا از سرطان جلوگیری می کند؟ این یکی از سوالات بزرگ است و هیچ پاسخ سریعی وجود ندارد. حجم تحقیقاتی که در مورد کورستین انجام می شود شگفت انگیز است و زمینه های کاملاً جدیدی را که علم در حال بررسی است باز کرده است، و این دلایل زیادی برای زیر سؤال بردن آنچه انجام می شود می دهد. اما چیزی که بیشتر مردم، به ویژه افراد عادی، نمی‌دانند این است که دانش و درک ما از حوزه‌های جدیدی که در حال بررسی است، رشد خواهد کرد. این تحقیق شگفتی‌ها و ناامیدی‌های بسیاری را به همراه خواهد داشت. همه اینها با تحصیلات بهتر ما همراه است، بنابراین نباید با خواندن این مقاله بیش از حد منفی نگر باشید. این به شما نگاهی به رویکرد محافظه کارانه ای می دهد که کورستین را زیر سوال می برد. امید است بتوانید از این نگرش درس بگیرید.

تحقیقات کوئرستین در مورد سرطان بر روی کشت سلولی یا مطالعات حیوانی متمرکز شده است. این نوع تحقیقات فقط می تواند احتمالاتی را از نظر تأثیرات مثبت نشان دهد. مشکل این است که هیچ مدرکی وجود ندارد که موفقیت در مطالعات فرهنگ یا حیوانات زمانی اتفاق بیفتد که به عنوان درمان برای انسان استفاده شود. علم نمی‌داند که وقتی کورستین از راه خوراکی مصرف می‌شود چقدر توسط بدن انسان جذب می‌شود. به طور کلی پذیرفته شده است که آزمایشات بالینی برای نشان دادن اینکه آیا کورستین پتانسیلی برای کمک به انسان برای سلامتی بهتر دارد یا خیر مورد نیاز است.

مطالعات پیشگیری و درمان سرطان همچنین نشان داده است که کورستین ممکن است برای درمان پروستاتیت (پروستات ملتهب) و بیماری قلبی مهم باشد. این مورد دیگری است که قبل از ارائه هر گونه توصیه ای به مطالعات بیشتری نیاز است.

هنگامی که تحقیقات سرطان بالینی یافته هایی را به دست آورد، راهنمایی برای هدایت کورستین و مطالعات آینده ایجاد خواهد شد. اما تا زمانی که این اتفاق نیفتد، عاقلانه است که رژیمی را اتخاذ کنید که شامل غذاهای حاوی کورستین به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل با تاکید عمده بر میوه ها، سبزیجات و حبوبات باشد. فیتوکمیکال ها با سایر ترکیبات موجود در غذاهایی که خورده می شوند تعامل خواهند داشت و این به خوبی درک نشده است. امروزه اعتقاد بر این است که بعید به نظر می رسد که هیچ ترکیبی محافظت بهتری در برابر سرطان داشته باشد. اعتقاد بر این است که یک رژیم غذایی متعادل، که شامل ۵ وعده یا بیشتر در روز میوه، سبزیجات، و شامل انواع آجیل، دانه ها است. غلات سبوس دار و لوبیا نسبت به مقدار زیادی فیتوکمیکال از شما در برابر سرطان محافظت می کنند. من شخصا با این موضع محافظه کارانه موافق نیستم. هر گونه صراحتی که تحقیقات در حال پیشرفت است را رد می کند.

مهم‌ترین کاری که هر فردی می‌تواند برای حفظ سلامت خود انجام دهد این است که برای تحصیل کردن تلاش کند تا زمانی که گزینه‌های پزشکی به او ارائه می‌شود بهتر قضاوت کند.

سلب مسئولیت: من پزشک نیستم و توصیه پزشکی نمی کنم. این یک گزارش خبری است و نمی تواند جایگزین توصیه یک متخصص پزشکی شود.

رژیم لاغری سریع و بدون بازگشت