اگر عدم تحمل لاکتوز دارید، چگونه حجیم می شوید؟


اگر به دنبال افزایش وزن برای عضله سازی هستید، اولین چیزی که به ذهن می رسد خوردن غذاهای غنی از پروتئین است. اما با توجه به اینکه شیک های پروتئینی حاوی مقدار زیادی لاکتوز هستند، بهترین راه برای افزایش حجم در صورت عدم تحمل لاکتوز چیست؟

به سادگی می توان گفت، راه حل های زیادی وجود دارد. با توجه به اینکه عدم تحمل لاکتوز یکی از رایج ترین اشکال عدم تحمل غذایی است، افزایش وزن را دشوارتر می کند. در حالی که می‌توانید با خوردن غذاهای ناسالم به راحتی وزن اضافه کنید، اما این فقط در تلاش‌های شما برای حجیم کردن موفقیت‌آمیز اثر معکوس دارد.

به همین دلیل است که ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم در صورت عدم تحمل لاکتوز چگونه حجیم کنید.

غذاهای غنی از مواد مغذی فراوان بخورید

منبع: www.trainingpeaks.com

هدف باید افزایش وزن سالم باشد. هر چیزی غیر از آن در هنگام جستجوی حجیم مشکلات بیشتری ایجاد می کند. بنابراین، یکی از سالم‌ترین راه‌ها برای حجیم کردن این است که مقدار زیادی مواد مغذی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. در حالی که پروتئین یک عنصر ضروری برای عضله سازی است، جایگزین های زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد.

پروتئین های بدون چربی در مورد افزایش وزن و عضله سازی سالم ترین پروتئین ها هستند. آنها کلسترول بالایی ندارند و چربی های ناسالم زیادی ندارند.

به همین دلیل، مطمئن شوید که مقدار زیادی لوبیا، گوشت خوک، گوشت گاو بدون چربی، سینه مرغ، توفو و ماهی تن را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

اگر در مورد این غذاها و عدم تحمل آنها مطمئن نیستید، بهتر است قبل از مصرف غذاهای غنی از مواد مغذی، آزمایش عدم تحمل غذایی انجام دهید.

میوه ها و سبزیجات

منبع: www.foodsafetynews.com

در هنگام عدم تحمل لاکتوز، هر میوه و سبزی به شما کمک نمی کند. اما برخی از میوه ها و سبزیجات حاوی مقادیر قابل توجهی چربی و کالری سالم نسبت به سایرین هستند.

اینها گزینه های اصلی شما در هنگام حجیم کردن خواهند بود. حتی می توانید آنها را به شیک پروتئینی خود اضافه کنید. در صورت عدم تحمل لاکتوز، هر پروتئینی اثر معکوس ندارد. میوه‌ها و سبزیجاتی که به شما کمک می‌کنند حجیم‌تر شوید موز، آناناس، میوه‌های خشک، سیب‌زمینی، ذرت و لوبیا هستند.

شیر نارگیل

شیر یک ماده ضروری است که همه به شیک پروتئینی خود اضافه می کنند. اما از آنجایی که شیر یک محصول لبنی است و شما به لاکتوز حساسیت ندارید، باید جایگزینی برای شیر لبنیات بیابیم تا شیک شما درست شود.

شیر نارگیل برای آن عالی است. بدون لاکتوز است و کالری بالایی دارد. می توانید آن را به شیک خود اضافه کنید یا همانطور که هست بنوشید. نارگیل همچنین حاوی مقدار زیادی چربی سالم و مواد مغذی است که آن را به یکی از متنوع ترین انواع شیر تبدیل می کند.

همانطور که قبلا ذکر شد، شیر نارگیل را به شیک خود اضافه کنید یا از آن برای سایر دستور العمل های پر کالری و بدون لاکتوز استفاده کنید. می توانید آن را در سوپ، قهوه اضافه کنید، یا انواع دستور العمل هایی را بیابید که در نهایت به شما کمک می کند پروتئین و کالری بیشتری به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

تنظیم طعم ممکن است در ابتدا دشوار باشد، اما شما بر این مشکل غلبه خواهید کرد و مشکلی برای حجیم شدن ندارید.

نتیجه

منبع: www.mariairanzobiotec.com

راه های زیادی برای افزایش حجم در هنگام عدم تحمل لاکتوز وجود دارد. آجیل و سایر غذاهای غنی از مواد مغذی برای آن عالی هستند. آجیل ها به قدری همه کاره هستند که می توانید از آنها به عنوان میان وعده یا به شکل کره برای تکمیل آشپزی خود استفاده کنید. علاوه بر این، به سراغ شیر نارگیل بروید زیرا جایگزینی عالی برای شیر گاو است. میوه ها و سبزیجات پرکالری نیز به شما کمک می کنند تا حجم بالایی داشته باشید.

رژیم لاغری سریع و بدون بازگشت