اسفند ماه تغذیه است

با توجه به مطالعه چین، جامع ترین مطالعه در مورد تغذیه که تاکنون انجام شده است، می توانید با تغییر رژیم غذایی خود خطر ابتلا به سرطان، بیماری قلبی، دیابت و چاقی را به طور چشمگیری کاهش دهید. این یک چارچوب بهتر برای درک تغذیه ایجاد می کند. به عنوان مثال، به‌جای وضع قوانینی برای حذف یک ماده مغذی خاص مانند چربی‌های ترانس در رستوران‌ها و غذاها، (به کسی که می‌خواهد به او گفته شود چه کاری انجام ندهد)، برای حفظ سلامت خود تغییری داوطلبانه و آگاهانه در کل غذای خود ایجاد می‌کنیم.

نوشته شده توسط T. Colin Campbell PhD، پروفسور ممتاز بیوشیمی تغذیه در کرنل، و پسرش، Thomas M. Campbell II، مطالعه چین اکنون یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های ملی است. ستایش شده توسط دکتر دین اورنیش، جوئل فورمن و نیل بارنارد، مطالعه چین پیامدهای خیره کننده ای را برای رژیم غذایی، کاهش وزن و سلامت طولانی مدت ارائه می دهد… از یک رژیم غذایی گیاهی استفاده کنید!

مطالعات تغذیه ای، تحقیقات در مورد تجزیه غذا به مواد مغذی مختلف مانند کربوهیدرات ها، چربی، کلسترول یا چربی های امگا ۳ و ویتامین ها و سایر مکمل ها، برای مدت طولانی در گذشته، تصورات نادرستی را در مورد غذا، سلامت و بیماری ایجاد کرده است. . تی کالین کمبل قاطعانه می گوید: “ویتامین ها و مکمل های مغذی محافظت طولانی مدت در برابر بیماری ها به شما نمی دهند.” و او ادامه می دهد: “دکتر شما احتمالا نمی داند که شما باید چه کاری انجام دهید تا سالم ترین باشید.”

امروزه مطالعات علمی به مصرف روزانه غذاهای گیاهی کامل اشاره دارد! به جای اینکه آنها را به قطعات تقسیم کنیم و با هزینه بسیار گرانی به ما بفروشند، باید غذای کامل را به عنوان کم هزینه ترین پاسخ برای همه بیماری های مزمن خود ببینیم. اساساً این خلاصه می شود: درست غذا خوردن می تواند زندگی شما را نجات دهد! صدها مرجع و صدها منبع نشان می‌دهند که خوب غذا خوردن مهم‌ترین سلاح در برابر بیماری و بیماری است. آنها راه را نشان می دهند:

o سرطان کمتر

o دیابت کمتر

o بیماری خودایمنی کمتر

o پوکی استخوان کمتر

o آلزایمر کمتر

o سنگ کلیه کمتر

o نابینایی کمتر

درک شواهد علمی معرفی شده در مطالعه چین نه تنها برای بهبود سلامت هر آمریکایی مهم است، بلکه تأثیرات عمیقی برای کل جامعه ما دارد. برخی از این یافته ها عبارتند از:

o “تغییر رژیم غذایی می تواند بیماران دیابتی را قادر سازد تا داروهای خود را قطع کنند.

o بیماری قلبی را می توان تنها با رژیم غذایی معکوس کرد.

o سرطان سینه مربوط به سطوح هورمون های زنانه در خون است که با غذایی که می خوریم تعیین می شود.

o مصرف لبنیات می تواند خطر ابتلا به سرطان سینه را افزایش دهد.

o آنتی اکسیدان های موجود در میوه ها و سبزیجات با عملکرد ذهنی بهتر در سنین بالا مرتبط هستند.

o دیابت نوع I، یکی از مخرب ترین بیماری هایی که ممکن است برای کودک رخ دهد، به طور قانع کننده ای با شیوه های تغذیه نوزاد مرتبط است.

o با رژیم غذایی سالم می توان از سنگ کلیه پیشگیری کرد.

این مسائل و بسیاری موارد دیگر را می‌توان با سه کاری که در حال حاضر انجام می‌دهیم حل کرد: صبحانه، ناهار و شام. هر وعده غذایی، هر روز، می تواند فرصتی برای تغذیه سالم باشد. به تغذیه سالم در هر وعده غذایی به عنوان برنامه سلامتی یا مراقبت واقعی خود فکر کنید!

چه طور باید شروع کرد؟ بهترین غذا برای خوردن چیست؟ چگونه آنها را بپزم؟ با چیز ساده شروع کنید. سیب، هویج، پیاز، کلم بروکلی، گل کلم و به خصوص سبزیجات برگدار مانند کلم پیچ، کولارد، ناپا و بوک چوی را بیشتر بخورید. سپس هنگامی که احساس بهتری دارید، مطالعه چین را بخوانید. خودتان پیدا کنید. بررسی کنید که چه غذایی برای شما بهتر است. خواهید دید که غذای کامل، غذای ساخته شده توسط طبیعت یا خدا بهترین غذا برای شماست.

رژیم لاغری سریع و بدون بازگشت