اسرار رژیم غذایی و ورزش جانوی کاپور فاش شد


جانوی کاپور بازیگر بسیار مشهور بالیوودی است که اولین حضور تجاری خود را با فیلم “دادک” انجام داد. متاسفانه مادرش سریدوی در زمان اکران اولین فیلم جانوی دیگر نبود اما با برکت او و تلاش جانوی جانوی قلب های بسیاری را به دست آورد. جانوی قبل از ورود به صنعت سینما تلاش زیادی برای بهبود وزن و داشتن اندامی عالی داشته است.

اخیراً مقاله ای در مورد فهرست اهداف تمرینی در سال ۲۰۱۹ منتشر کردیم که باید به عنوان یک مبتدی دنبال کنید.

اکنون اسرار کاهش وزن جانوی کاپور را فاش خواهیم کرد:

روتین جانوی کاپور

جانوی همیشه به سلامتی خود پایبند بوده و هیچ روزی از ورزش غافل نمی شود. مربی تناسب اندام او یاسمین کاراچیوالا به همان اندازه مسئول است و صد در صد برای کامل کردن او تلاش می کند. او به طور منظم حدود ۱۰ لیوان آب می نوشد تا بدنش را به اندازه کافی هیدراته نگه دارد تا وزن کم کند. همچنین از مصرف محصولات قندی خودداری می کند و مطمئن می شود که هرگز ورزش خود را نادیده نگیرد. جدا از این، حدود یک ساعت به طور منظم پیاده روی می کند.

جانوی کاپور به طور منظم روز خود را با یک قاشق چای خوری دسی گی و یک لیوان لاسی با خامه کامل شروع می کند. این دارو مدت زیادی است که بخشی از زندگی او شده است زیرا به طور طبیعی برای او خوشبختی می آورد.

صبحانه او عمدتاً شامل نوشیدنی، نان، سفیده تخم مرغ، جو، شیر و پاراتاس است. در یک روز شلوغ، او میوه های شیرین یا خوش طعم را دوست دارد.

علاوه بر این، غذاهای شیرین و بی ارزش را حذف می کند و صبح را با نوشیدن چند لیوان آب شروع می کند.

او عاشق غذاهای خانگی است، چه در محل اقامت باشد و چه سر صحنه. ناهار او عمدتا برنج قهوه ای، ساندویچ مرغ، سالاد کلم، عدس و … است.

او عصرانه خود را سه ساعت قبل از خواب می‌خورد و سعی می‌کند وعده‌های غذایی سبکی از سس‌های سبزیجات، سبزیجات دال یا سوتی، سالاد تازه و ماهی سرخ‌شده بخورد.

ستاره نه تنها یک غذاخور است، بلکه هوس شکر نیز دارد. ذائقه جانوی با بستنی و شیرینی سیر می شود.

وعده غذایی بعد از تمرین ژانوی حاوی پاراتای سیب زمینی شیرین راگی است که به سیستم ایمنی انرژی سریعی می بخشد و راهی عالی برای شروع یک روز فعال است.

چگونه ورزش کنیم

جانوی کاردیو و وزنه برداری را در اولویت قرار می دهد. قد او در حال حاضر ۵.۴ اینچ است. او برای کاهش وزن و حفظ تناسب اندام به غیر از رفتن به باشگاه، به فعالیت های بدنی دیگری نیز می پردازد.

جانوی کاپور این پتانسیل را دارد که برای یک فیلم ۶ کیلوگرم وزن اضافه کند و برای فیلم بعدی ۱۰ کیلوگرم وزن کم کند و می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

یوگا

دیوای جوان از انجام یک ساعت یوگا سه بار در هفته لذت می برد. او از یوگا کندالینی قدردانی می کند زیرا به تعادل و تقویت مغز کمک می کند.

آگهی پیشنهادی –

تمرین جانوی کاپور

همانطور که قبلاً اشاره کردم، جانوی یک مربی تناسب اندام دارد، بنابراین تمرکز اصلی او همیشه بدنسازی و وزنه برداری بوده است. او حتی از کار خود فیلم می‌سازد تا به دیگران در انجام تمرینات روزمره کمک کند. او به غیر از رفتن به باشگاه، فعالیت های بدنی دیگری برای کاهش وزن و تناسب اندام مانند شنا، دویدن، یوگا و پریدن انجام می دهد.

فیلم تمرین جانوی کاپور
[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=FW3v_15AWhY[/embedyt]