احساس خستگی؟ چهار راه برای شروع ۲۰۲۲ به روشی آگاهانه تر


از زمان شروع همه‌گیری ویروس کرونا، سال‌های بعدی بی‌سابقه و غیرعادی بوده است. در طول این مدت، جهان ما وارونه شده است و برای بسیاری از مردم، سازگاری با این تحول عظیم دشوار بوده است.

سال آینده، ما باید تلاشی آگاهانه داشته باشیم تا سال ۲۰۲۲ را آگاهانه تر آغاز کنیم. روی خودتان تمرکز کنید و کمی برای مراقبت از خودتان وقت بگذارید. در اینجا چهار مورد از بهترین راه ها برای شروع …

زمان صفحه نمایش را به حداقل برسانید

زمانی که مردم صرف خیره شدن به صفحه نمایش می کنند سال به سال به طور مداوم افزایش یافته است. به طوری که به طور متوسط ​​یک آمریکایی هر روز در مجموع ۷ ساعت و ۱۱ دقیقه را صرف تماشای یک صفحه نمایش می کند.

سعی کنید زمان صفحه نمایش را محدود کنید و فقط در صورت لزوم از تلفن خود استفاده کنید. در عوض، می توانید با دوستان خود معاشرت کنید، کتاب بخوانید، استراحت کنید یا خلاقیت خود را آزاد کنید.

روی کاری که در دست دارید تمرکز کنید

به نظر نمی رسد که ما ساعات کافی در روز برای انجام تمام وظایف خود نداشته باشیم و همچنان از زمان با کیفیتی برای خود لذت ببریم. هر چقدر هم که وسوسه انگیز باشد، سعی کنید از انجام چند کار پرهیز کنید.

وقتی شروع به تمرکز روی زمان حال می کنید، متوجه خواهید شد که در حال بهره وری بیشتر هستید. این به این دلیل است که شما هر فعالیتی را با توجه بیشتر به جزئیات و با احتمال کمتر اشتباه انجام خواهید داد.

سعی کنید در درمان آرامش داشته باشید

درمان یک خروجی عالی برای بیان است که می تواند به شما در پاکسازی ذهن و درک افکارتان کمک کند. صحبت کردن با دوستان و خانواده می تواند در شرایط خاص به شما کمک کند، با این حال، یک متخصص دارای مجوز همیشه می داند که چه سوالاتی را بپرسد.

دیلون هیز، MD، یک روانپزشک خصوصی مستقر در شهر نیویورک، می تواند به شما کمک کند احساسات خود را تخلیه کنید و از طریق راهبردهای مختلف مقابله به ریشه مشکلات خود برسید. اگر به دنبال توسعه جدی ذهن آگاهی هستید، درمان مکانی عالی برای شروع است.

زمان بیشتری را در خارج از منزل بگذرانید

گرفتار شدن در شلوغی و شلوغی زندگی روزمره آسان است. از خود بپرسید آخرین باری که برای گذراندن وقت در فضای باز و ارتباط با محیط اطراف خود تلاش کردید چه زمانی بود؟ اگر نمی توانید انگشت خود را روی تاریخ دقیق بگذارید، این نشانه شماست که از خانه خارج شوید و به پیاده روی بروید.

تحقیقات نشان می دهد که گذراندن وقت در فضای باز می تواند سلامت و شادی شما را افزایش دهد. شما قادر خواهید بود آن ماهیچه ها را حرکت دهید و خواب شبانه بهتری داشته باشید. بیرون بودن منبع عالی ویتامین D است و تعامل با طبیعت می تواند باعث افزایش طبیعی سطح سروتونین شود.

بسیاری از مردم در نتیجه این دوران سخت احساس استرس، خستگی و اضطراب می کنند. اگر با این موضوع همخوانی دارید، مهم است که توجه داشته باشید که شما تنها نیستید، صدها و هزاران نفر در سراسر جهان مانند شما احساس می کنند. سعی کنید در لحظه زندگی کنید، استراحت کنید و همیشه به یاد داشته باشید که هرگز تنها نیستید.