آیا تغذیه بهتر می تواند سرطان پروستات را درمان کند؟

ما می دانیم که بدنی که به خوبی تقویت شده باشد و با تغذیه و مواد مغذی خوب تغذیه شده باشد، برای مبارزه با بیماری در بیماری هایی که ممکن است به وجود بیاید، بسیار آماده تر است. تخمین زده می شود که سرانه مردان در ایالات متحده پنج برابر بیشتر از مردان ژاپنی در معرض خطر مرگ ناشی از سرطان پروستات هستند.

تحقیقات اپیدمیولیک ​​که به مطالعه الگوهای بیماری در گروه های مختلف مردم می پردازد، نشان می دهد که تفاوت در رژیم غذایی در افزایش نرخ سرطان پروستات در ایالات متحده نقش دارد. این تحقیق پیشنهاد می کند که هر دو تفاوت در رژیم غذایی و سبک زندگی ممکن است عواملی در افزایش نرخ سرطان باشد

تحقیقات دیگر تخمین زده اند که یک سوم مرگ و میر ناشی از سرطان در ایالات متحده به راحتی می تواند به رژیم غذایی و انتخاب سبک زندگی ما نسبت داده شود. سبک زندگی فست فود ما به سادگی تغذیه کافی لازم برای حفظ بدن و سیستم ایمنی بدن را در بهترین حالت خود فراهم نمی کند. اما دوباره، این یک حدس است که فقط بر اساس مطالعه داده های تجربی است. شما نمی توانید انکار کنید که الگوهای مشخصی وجود دارد که تغذیه رژیم غذایی ما را با برخی بیماری ها مرتبط می کند

می دانیم که برخی از مکمل های غذایی مانند نخل اره ای می تواند به پروستات، تورم یا سفت شدن غده پروستات کمک کند. استفاده روزانه از نخل اره ای می تواند بسیاری از علائم بزرگی پروستات را تسکین دهد. این به خودی خود ممکن است نشان دهد که با ارائه مکمل های غذایی اضافی، بدن ما بهتر می تواند مشکلات در حال رشد را تنظیم و اصلاح کند.

موسسه تحقیقات سرطان آمریکا اعلام کرده است که یک سوم بیماری های مرتبط با سرطان از طریق ترکیبی از تغییرات تغذیه، حفظ سبک زندگی فعال و کنترل وزن سالم قابل پیشگیری است.

این مطالعه توسط موسسه تحقیقات سرطان بر اساس نتایج بررسی بیش از ۴۵۰۰ مطالعه علمی در مورد سرطان و تغذیه رژیم غذایی است. این شواهد تجربی بود که اساس ادعای آنها را تشکیل می دهد که حدود یک سوم از همه بیماری های سرطانی قابل پیشگیری هستند

یک هدف سالم برای جلوگیری از همه سرطان ها، به ویژه سرطان پروستات، احتمالاً باید شامل شود

– محدود کردن درصد مصرف چربی رژیم غذایی به حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد کل کالری روزانه.

– حق با مامان بود، باید هر روز میوه و سبزیجات زیادی بخوری.

– ترجیحاً روزانه ۲۵ تا ۳۵ گرم فیبر رژیمی را حفظ کنید.

– کالری دریافتی خود را با انرژی خروجی خود متعادل کنید. این بدان معناست که نکته کلیدی این است که افراد بیشتری ورزش کنند. :o)

– ویتامین های رژیمی، گیاهان مغذی و مکمل ها را اضافه کنید تا مطمئن شوید بدن شما همه چیزهایی را که برای دریافت و سالم ماندن نیاز دارد دارد.

در نهایت، اگرچه هیچ مدرک واقعی وجود ندارد که این نوع رژیم غذایی شما را سالم نگه می‌دارد، واقعیت این است که قطعاً نمی‌تواند آسیبی به همراه داشته باشد. شما ممکن است از طریق یک سبک زندگی فعال و سالم با تغذیه صحیح و دادن مواد مغذی مورد نیاز بدن خود برای سالم ماندن انرژی بیشتری پیدا کنید.

رژیم لاغری سریع و بدون بازگشت